تاریخ : 1398/02/11 16:58
شناسه : 206613

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت:کارگران چرخ های اقتصادی کشور را به حرکت در می آورند و در خط مقدم تولید برای ایجاد اقتصاد مقاومتی نقش موثری را به دوش می کشند.


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک فرا رسیدن روز کارگر و روز معلم، کارگران را بازوان مهم گردانندگان چرخه اقتصادی کشور دانست و اظهار داشت: بهار فصل بیداری و شکوفایی طبیعت را داریم و چه زیبا که در زایش دوباره طبیعت شاهد روزهای بزرگی چون روز کارگر و روز معلم هستیم.

وی افزود:  کارگران با توان جسمی و فکری خود چرخ های اقتصادی کشور را به حرکت در می آورند و در خط مقدم تولید برای ایجاد اقتصاد مقاومتی نقش موثری را به دوش می کشند.

قمی  در ادامه به نقش معلمین نیز اشاره کرد و بیان داشت: معلمین پاسداران فکر و اندیشه بشریت هستند و به فرموده مولی متقیان امام علی(ع)،" هرکس حرفی به من بیاموزد مرا بنده خود ساخته است".

 نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی افزود: معلمان در آگاهی بخشیدن به مردم و ایجاد نور و روشنایی و زدودن ظلمت نقش بسزایی دارند و همواره از تعلیم و تربیت معلمین این بشریت است که مسیر رشد و تعالی را یافت و توانست از نردبان ترقی صعود کند.

قمی تصریح کرد: معلمین در عرصه علم آموزی و کارگران در حوزه چرخش اقتصاد کشور چون شمعی می سوزند، گرچه وضعیت معیشتی شان مناسب نیست و دریافتی حقوق و مزایای شان در شان این زحمتکشان نیست.

وی افزود: من ضمن تبریک فرا رسیدن این دو مناسبت مهم به این دو قشر تلاشگر، از دولت و مجلس می خواهم تا با رسیدگی به وضعیت معیشتی این بزرگواران برای ارتقای سطح اقتصادی و آگاهی بخشی جامعه بکوشند و موجبات ایجاد رفاه نسبی در جامعه را فراهم نمایند تا بزودی شاهد اعتدال نسبی جامعه در سطوح اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی باشیم.

پاسخی بگذارید