گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/02/12 21:50
شناسه : 206625

با اتصال پردیسان قم به میدان مرجعیت و بلوار کبیری، منطقه موسوم به شهر قائم با تردد بالای خودرو و بروز ترافیکهای نیمه سنگین در ابتدای صبح و سر ظهر و دم غروب مواجه شد. البته با احداث یک پل هوایی برای تردد عابرین، برای این مشکل چاره اندیشی شد اما فقط کودکان و دانش آموزان فهیم و قانون مداری که جان خود را بر هوس خود مقدم می دارند از آن عبور میکنند.

لازم به ذکر است در اطراف این پل هوایی بیش از 6 مدرسه ابتدایی و دبیرستان اعم از پسرانه و دخترانه وجود دارد که تعداد بیش از 2000 دانش آموز امکان عبور از آن را پیدا کرده اند.

معدود بزرگسالان لجبازی هم هستند که حاضر به پریدن از روی "نرده دو متری" وسط بلوار هستند اما تن به "قانون مداری و عبور ایمن" از پل هوایی نمی دهند.

حال اگر برای این مسیر زیر گذری احداث بشود همین بزرگسالان محترم هم از مسیری امن عبور خواهند کرد. پیشنهاد بالا به مسئولان محترم شهرداری و اعضای شورای شهر قم که بر محرومیت زدایی تاکید زبانی دارند تقدیم میشوند تا بر این خواسته امام بزرگوارمام مهر تایید عملی بزنیم و محرومیت را از حاشیه شهر قم دور کنیم چرا که همه حق برخورداری از امکانات و نعمتهای خدادادی را دارند و با این کار امکان اختلاس را از مفسدان ضد مردم خواهیم گرفت. 
انتهای پیام
سید علی محمدی


پاسخی بگذارید