گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/02/17 14:35
شناسه : 206676

هدی سادات چاوشی: ماه رؤیت شد. السلام علیک یا شهر الله الاکبر ... همه اش بابت حضور برای حصول ادب، است. همه‌اش تمرینی برای اطاعت‌پذیری و تسلط بر موج‌های زندگی است.

امروز قدم به شهری گذاشتیم که نه یک شهر بلکه حتی یک دنیاست. و این دنیا جنسش از دریاست.///

دنیایی سرشار از آماده‌سازی روح و جسم برای فائق آمدن بر مشکلات در زندگی. میخواهم غواص زندگی خویش شوم... میخواهم نفس بگیرم.. میخواهم بار دیگر از قلیل بودن رهایی یابم...  من روزه میگیرم... با اجتناب بر تمامیت دلخواه از زمان خویش... من خویشتن داری میکنم و من تو را میجویم... و من قطره‌ای از تو هستم.

السلام علیک یا شهر الله الاکبر ... و امروز 11 ماه از زمانِ خویش را سپری کردم و میخواهم خلیفه‌اللهی را در خویش بذرافشانی کنم...  من امروز میگویم: ماه رؤیت شد. السلام علیک یا شهر الله الاکبر ... و تو قطعا بر فرشتگان میگویی: "قَالَ إِنِّي أَعْلَمُ مَا لاَ تَعْلَمُونَ"

از امروز تمام حس‌هایم فعال میشود... بوها را بیشتر از تمام ایام سال حس میکنم.. چشمهایم بیشتر از بقیه سال دنیا را و مادیات و معنویات را میبیند... دستهایم و قدمهایم بیشتر به کمک میشتابد... شاید هم بدلیل بیشتر شنیدن است.. و امروز بیشتر از بقیه سال میشنویم همدلی را... و زبانم بیشتر از بقیه سال قادر است تنها طعم هوا را بچشد بدون هیچ مزه‌ای!!!... و شاید هم مزه‌ای از نور و هوا و آب.. امروز میخواهم ابر شدن را درک کنم و بر دریا ببارم تا بار دیگر دریا شوم...

ماه رؤیت شد. السلام علیک یا شهر الله الاکبر ... حقیقتا که در این ماه بنیه‌ها ضعیف می‌شود البته اگر... اما واقعیت اینست که انسان ابتدا با روح خود رشد پیدا می‌کند و سپس جسم او قادر به تحرک است.

اما بار دیگر برای تو بخاطر تو، از همه ام حتی وجودم میگذرم... و تو را بعنوان تکیه گاه ابدی‌ام خواستارم...  ماه رؤیت شد. السلام علیک یا شهر الله الاکبر ...

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید