تاریخ : 1398/02/17 15:21
شناسه : 206679

از سوی اداره فضای سبز شهرداری منطقه 20 انجام شد:
فراخوان دوره های آموزشی گل و گیاه ویژه بهار در منطقه 20/ برپایی کارگاه های تغذیه سالم ویژه ماه رمضان 

دوره های آموزشی رایگان گل و گیاه ويژه فصل بهار و کارگاه های تغذیه سالم ویژه ماه رمضان در مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 20 برپا می شود.

به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20؛ با هدف استفاده از دانش روز و فناوری های نوین و به منظور ارتقاء آگاهی شهروندان در زمینه پرورش و نگهداشت گیاهان همزمان با فصل بهار دوره های آموزشی با عناوین گیاهان آپارتمانی ، سبزیکاری ، پرورش قارچ ، کشت زعفران ، باغ شیشه ای ، آفات و بیماریهای گیاهی به صورت تئوری و عملی به صورت رایگان برگزار می شود و شهروندان علاقه مند می توانند از این امکان آموزشی بهره مند شوند.

با توجه به تقارن دوره های آموزشی فصل بهار و ماه رمضان، کارگاه های آموزشی ویژه این ماه مبارک با رویکرد تغذیه سالم در ماه رمضان نیز از سوی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 20 اجرا می شود.

در این مرکز علاوه بر برگزاری دوره های آموزشی ،نگهداری و تکثیر گیاهان، مشاوره گیاهپزشکی برای معاینه و درمان گونه های گیاهی بیمار نیز در آزمایشگاه تخصصی این مرکز تحقیقاتی انجام می شود.

شهروندان می توانند برای ثبت نام به  مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز شهرداری منطقه 20 واقع در شهرری بعد از چهار راه چشمه علی، بزرگراه شهید کریمی، جنب پل امام علی (ع) ، بوستان فجر و  همچنین خیابان 13 آبان انتهای خیابان شهید عنایتی مرکز تحقیقات فضای سبز مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 96025949 و 96029547 تماس بگیرند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید