تاریخ : 1398/02/21 22:36
شناسه : 206731



به گزارش شاخه سبز به نقل از روابط عمومی واحد، دکتر سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری در مصاحبه اختصاصی گفت: با توجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری به عنوان قطب علمی شبکه های ارتباطی و حمل و نقل در بین دانشگاه های آزاد اسلامی شناخته شده است، در سال گذشته با همکاری شرکت مسافربری رجاء قرارداد بازسازی کامل یک دستگاه واگن آلمان غربی منعقد شد و مورخ 15/2/98 یک دستگاه در اختیار این واحد دانشگاهی قرار داده شد تا ان شاا.. ظرف مدت سه ماه این واگن بازسازی کامل شود.

قاضی مغربی  ادامه داد: بدیهی است که پس از خاتمه این واگن در صورت رضایت کارفرما یک رام قطار که مشتمل بر 10 واگن است بازسازی کامل خواهد شد.

رئیس واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری  گفت: در راستای تحقق قطب حمل و نقل بر آن هستیم که همکاری های خود را با راه آهن و رجاء توسعه دهیم و در موضوعات مختلف حمل و نقل فعالیت های علمی، تحقیقاتی و عملیاتی داشته باشیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بدیهی است موفقیت در چنین پروژه هایی موحون زحمات طرفین است که بدین وسیله از کلیه عزیزانی که در رجاء در جهت تحقق این پروژه فعالیت داشتند تقدیر و تشکر می شود.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید