تاریخ : 1398/02/25 00:09
شناسه : 206803

جشنواره تفریحی ورزشی جشن رمضان (نشاط ورزشی برای همه) با هدف نشاط و سرگرمی با حضور مدیران ورزشی شهرداری تهران و پیشکسوتان و ورزشکاران شهرری در فرهنگسرای ولاء منطقه 20 افتتاح شد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 ؛ مراسم افتتاحیه جشنواره تفریحی ورزشی جشن رمضان (نشاط ورزشی برای همه)با حضور معاون ورزش آقایان سازمان ورزش شهرداری تهران، رئیس اداره تفریحات سازمان ورزش شهرداری تهران،رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری ،معاون اجتماعی فرهنگی منطقه 20، مدیران شهری، پیشکسوتان، قهرمانان و مدال آوران المپیک و پارالمپیک شهرری و شهروندان برگزار و ویژه برنامه های ورزشی- تفریحی در قالب فعالیت دهکده ورزشی آغاز شد.

انواع رشته‌های ورزشی، تفریحی و باز‌ی‌های فکری ویژه شهروندان از جمله برنامه های رایگان در این جشنواره بود که خانواده ها از آن بهره مند شدند.

دهکده ورزشی شهرداری منطقه 20 در قالب رشته های ورزشی- تفریحی و بازی های فکری از 23 اردیبهشت تا 31 خرداد هر شب از ساعت 21 الی 24 در فرهنگسرای ولاء منطقه 20 برپاست.

در این جشنواره مسابقات ورزشی در رشته‌های مختلف از جمله تیرو کمان، بدمینتون، تنیس روی میز، بهکاب، فوتبال دستی، دارت و پرتاب حلقه بسکتبال ،پرتاب حلقه و ماهی گیری پلاستیک ویژه کودکان هر شب برگزار و در پایان مراسم به 10 نفر از شرکت کنندگان جوایزی اهدا می شود .

این گزارش حاکی است در ابتدای این افتتاحیه پویش دوشنبه های ورزشی با حضور ورزشکاران، پیشکسوتان، قهرمانان و مدیران شهری و شهروندان علاقمند برگزار شد.

انتهای متن/

پاسخی بگذارید