گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/02/29 15:18
شناسه : 206893

شاخه سبز به قلم سید علی محمدی _بیش از دو دهه از ایجاد شهرک!!! پردیسان می گذرد و در این مدت زیاد، طرحها و خیابانها و بلوارهای زیادی در آن آغاز شده و به بهره برداری رسیده است.

اما معلوم نیست کلنگ کدام پدر بیامرزی در بلوار بالا گیر کرده که با گذشت ده سال از استفاده باند رفت این بلوار، هنوز باند برگشت آن در هاله ای از (.............) به سر می برد. یعنی هر چه بگویید صبر در خود ذخیره کرده ام که از 88 تا الان دلیلی برای آغاز نشدن ساخت باند دوم پیدا کنم، نشد که نشد.

مگر ساختن یک باند بلوار، آن هم در مسیر پر تردد کلانتری پردیسان و اتصال به بلوار امام صادق (ع) و مهمتر از همه در مسیر "سه شنبه بازار پردیسان" که مشکلات زیادی برای مردم منطقه ایجاد کرده چقدر همت و غیرت و بودجه نیاز دارد که در ده سال قبل فراهم نشده است؟؟؟ مگر باید صدای فریاد مردم از گرد و خاکهای ایجاد شده در این منطقه و اذیتهای دیگر در بیاید که کاری انجام بشود؟؟؟ مگر مردم ولی نعمت شما نیستند؟؟؟ این رسم رفتار با ولی نعمت ایران است ؟؟؟؟؟ آن هم در شهر کرامت ؟؟؟؟ آن هم در "ام القرای جهان" اسلام ؟؟؟؟

به خود آیید و طرحی نو در اندازید و اتمام سریع این بلوار را در برنامه کاری قرار بدهید که صبر اندازه ای دارد!!! لبریز شدن همانا و ریز ریز شدن همان. '' نوشدارو نباشید سهرابها مُردنی هستند ''

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید