تاریخ : 1398/02/30 12:54
شناسه : 206921

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت :وحدت در بین مسوولین و مردم منجر به انسجام در وحدت رویه فعالیت های توسعه ای کشور می شود.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - هدایت الله جمالی پور در اولین نشست شورای اداری شهرستان ری بیان کرد : 98 سال سخت تری است چون با حجم زیادی از توطئه ها روبرو هستیم، همه ظرفیت های دشمن بسیج شدند تا ازما ضعف و ناامیدی را انتشار دهند. ولی باید هوشیار عمل کرد و دوست را از دشمن تمیز داد. اگر از این سال خوب عبور کنیم، سال 99  روزهای درخشانی در پیش خواهیم داشت. 

جمالی پور افزود ‌: برای مقابله با توطئه ها همواره به وحدت و انسجام درونی نیازمندیم، هرجا ملت یکصدا و متحد بودند همچون سال های جنگ تحمیلی  پیروز میدان می شوند. هنگامیکه ملت با دولت و حکومت همراه شود، توسعه در کشور اتفاق می افتد. 

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت : اگر بخواهیم خاستگاه نظام و دولت تحقق بخشیم باید طوری رفتار کنیم که اعتماد مردم را جلب شود و ما را خدمترسان خود بدانند، اینگونه قطعا ملت هم در برابر توطئه ها ایستادگی خواهند کرد. فقط باید مردم احساس کنند که کارو مسیرشان توسط ما مسوولین شنیده و رسیدگی می شود. 


وی ادامه داد: دومین نکته در وحدت، همصدایی است. جدال سیاسی را نباید به عرصه اجتماع بیاوریم. امروز دشمن بدنبال توطئه برای انقلاب است، کسانیکه خودشان را در راستای انقلاب می دانند نباید در راه ضد آن  پای بردارند. 

جمالی پور تاکید کرد : از بیت المال خوب مدیریت شود. اعداد و رقم ها شفاف باشند، کلیه دستگاه های اجرایی این سرمایه ها طوری مدیریت کنند که موجب پیشرفت مردم شود. از منابع مالی سیانت کنیم تا کمترین تحمیل به آن وارد شود. 


وی در پایان متذکر شد :بدنبال جریان سازی نا مطلوب نباشیم. مبادا تریبیون ها را مختص به خوشحالی دشمن و دامن زدن به اختلافات کنیم. انتخابات آتی موضوع مهمی تلقی می شود و تمام تمرکز دشمن به این مسئله معطوف است. 

انتهای پیام/ 

پاسخی بگذارید