تاریخ : 1398/02/30 21:38
شناسه : 206933


به گزارش شاخه سبز - حمید رضا سرمد سعیدی در خصوص برگزاری مراسم احیا و شب زنده داری در حرم مطهر امام راحل گفت: مراسم پر فیض دعا و نیایش و احیاء لیالی قدر و سوگواری شهادت مظلومانه مولای متقیان امیر مومنان علی ابن ابیطالب علیه السلام با حضور بیت شریف امام و اقشار مختلف مردم برگزار می شود و برنامه عزاداری در شب های احیا در حرم مطهر امام راحل از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز و در ساعت ۲ بامداد به پایان می رسد .

وی با اعلام برنامه های شب نوزدهم ماه رمضان افزود: جمعه سوم خرداد ماه که با شب نوزدهم مصادف شده است حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم هاشمیان به ایراد سخنرانی پرداخته و حاج احمد شربیانی مداح این مراسم است.
 

مدیر روابط عمومی آستان مقدس امام خمینی(س) در ادامه تصریح کرد: همچنین در شب بیست و یکم ماه رمضان روز یکشنبه ۵ خرداد حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری سخنران خواهد بود و حاج حسین هوشیار به مداحی می پردازد.

وی در ادامه به توضیح مراسم شب سوم پرداخت و گفت: مراسم مداحی شب بیست و سوم ماه رمضان ، دوشنبه ۷ خرداد توسط حاج مهدی منصوری برگزار می شود. 

همچنین لازم به ذکر است طبق روال هر ساله تلاوت قرآن کریم و قرائت دعای پرفیض جوشن کبیر در این شب ها از ویژه برنامه ها خواهد بود.

سرمد سعیدی خاطر نشان کرد: این مراسم ها با حضور اعضای بیت شریف امام راحل، مقامات کشوری ولشکری،خانواده های شهدا و اقشار مردم برگزار خواهد شد و مترو و شرکت اتوبوسرانی آماده خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام راحل تا پایان مراسم می باشد.

انتهای متن/

پاسخی بگذارید