تاریخ : 1398/03/2 10:30
شناسه : 206970



مهدی غلامی فعال رسانه ای و ورزشی شهر اراک و استان مرکزی گفت:در ورزش استان مرکزی نیازمند انقلاب تدبیری هستیم ودیگر با این روند موجود نباید توقع پویایی و حرکت روبه جلو در این مهم را داشت.


غلامی افزود:کمبود حامیان مالی یکی از دغدغه های مهم کشور در بحث ورزش میباشداما نبود همین حامیان در استانی مانند مرکزی باعث تاسف است چراکه در این دیار نزدیک به ۳هزار واحد صنعتی وجود دارد که اگر هر کدام تنها ۲میلیون تومان به ورزش استان به جای بخش کوچکی از مالیات خود که به دولت پرداخت مینمایند به ورزش بپردازند، درنهایت امر مبلغ قابل توجهی جمع آوری خواهد شد که میتوان بسیاری از رشته های ورزشی را تحت حمایت خود دربیاورند. 


وی ادامه داد:صنایع بزرگ استان را هم میبایست با تدبیری آنها را به سمت باشگاه داری سوق داد و این امر نیاز به ورود جدی استاندار و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی دارد.


غلامی همچنین بیان داشت:سالهاست که شعارهای رنگینی از افراد مختلف در ورزش شنیده ایم ولی امروز دیگر همگان تفاوت بین شعار و عمل را به خوبی میدانند و همچنین اینکه متاسفانه بنگاه های اقتصادی بزرگ استان تبدیل به واحدهای سیاسی شده اند و این سیاسیون به اقتصاد و هم به مقوله ورزش آسیب میرسانند.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید