گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/03/9 16:01
شناسه : 207059

معاون استاندار قم با اشاره به ابلاغ مبالغ جدید به شرکت شهرک‌ها در واگذاری زمین به صنعتگران گفت: در اعمال تخفیف‌ها و مصوبات هیچ‌گونه دوگانگی را نمی‌پذیریم و باید در این زمینه عدالت رعایت شود.



به گزارش شاخه سبز -  مهرداد غضنفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، به اعتراضات برخی صنعت‌گران از شرکت شهرک‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی مجموعه‌ای دولتی بوده و تابع مقرراتی است که از مرکز به این دستگاه ابلاغ می‌شود، منتهی هیئت‌مدیره استانی در مسیر حمایت از صنعتگران و سرمایه گذران تولیدکننده از اختیاراتشان استفاده می‌کنند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم ادامه داد: طبیعتاً ممکن است برخی متقاضیان به دلیل عدم اطلاع از قوانینی که به آن‌ها ابلاغ شده و تطبیق آن‌ها با خواسته‌هایشان، اعتراضاتی داشته باشند که بجا هم باشد؛ اما از نظر قانونی مانع وجود داشته باشد که در این رابطه به شرکت شهرک‌های صنعتی استان تذکراتی داده‌ایم.
وی با تأکید بر اینکه باید توجه شرکت شهرک‌ها به صنعتگران و سرمایه‌گذاران توسعه‌ای و در راستای رونق تولید باشد،‌ افزود: برخی اعتراضات را بنده شخصاً بررسی کرده‌ام که برخی اعتراضات وارد بوده و مورد تجدیدنظر قرار گرفته‌، اما مواقعی هم بوده که اعتراضات وارد نبوده است، بنابراین نمی‌توان در رابطه با انتقاد برخی صنعتگران در شرکت شهرک‌ها نتیجه‌گیری کلی گرفت و باید نسبی فکر کرد.
غضنفری در ادامه با تأکید بر اینکه واگذاری زمین به صنعتگران و تولیدکننده‌ها باید بر اساس قیمت‌های کارشناسی باشد، ‌تصریح کرد: در این زمینه سازمان صنعت، معدن و تجارت باید به صنعتگران تسهیلات پرداخت کند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم با اشاره به ابلاغ مبالغ جدید به شرکت شهرک‌ها در واگذاری زمین به صنعتگران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته مبالغ جدید اعلام شد.
وی خاطرنشان کرد: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید هفته گذشته، مصوب شد که کف قیمت‌های ابلاغی ملاک عمل قرار گیرد و استقبال خوبی از سوی شرکت شهرک‌ها صورت گرفت و روند انعقاد قرارداد با متقاضیان تسهیل و جاری شد.
غضنفری در پایان خاطرنشان کرد: در اعمال تخفیف‌ها و مصوبات هیچ‌گونه دوگانگی را نمی‌پذیریم و باید در زمینه تخفیف‌ها و مصوبات عدالت رعایت شود.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید