گروه: استان ها / قم
تاریخ : 1398/03/11 14:51
شناسه : 207115

هدی سادات چاوشی: بار دیگر شاهد راهپیمایی باشکوه و اسکتبارستیزی جامعه مردمی قم و صدها ملیت محصل در مراکز علمی حوزه‌های علمیه قم در روز اسلام و قدس بودیم.

روزی که بالندگی و نقش آفرینی روح و فکر هر مسلمان با احساس مسئولیت و مثبت‌اندیشی، عزم و نیت خود را قاطعانه هویت میبخشد تا حقیقت مسئله گسترده‌ی مبارزه با رژیم صهیونیستی، مبارزه با استکبار، نظام سلطه و دفاع از ملت مظلوم فلسطین فراموش نشود. چرا که اعتقاد ما با توجه به بیانات امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی و روز قدس اینست که روز قدس، روزی است که ابرقدرتها خواهند فهمید که نمیتوانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند و روز قدس روز رسول‌خدا(ص)است.

چرا که اعتقاد ما طبق فرمایش آیت الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی اینست که مسئله فلسطین مسئله جغرافیا نیست، بلکه مسئله انسانیت است. که حضور شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین در راهپیمایی امسال(۱۳۹۸) و بیانات ایشان مبنی بر این گردهمایی بزرگ که عزت و اتحاد مسلمین را با افتخار به رخ بدخواهان خواهد کشاند و این راهی برای پیروزی مسلمانان فلسطین است" را شاهد بودیم.

حضوری پررنگ، خروشی وحدت آفرین از مردم غیور و روزه‌دار قم که در ماه صیام و در حمایت از قدس شریف در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پاسخی از بیعت، همدلی و انسجام راسخ دنیای اسلام بود که بار دیگر فریاد آزادی خواهی مسئولان، مدیران، جوانان، کودکان و زنان و... به همراه میلیون‌ها تن در سراسر دنیا این بیانیه را بر لوح تاریخ ثبت کرد: که امید بر پیروزیِ جهان اسلام و فلسطین اشغالی نزدیک است.













انتهای پیام /



پاسخی بگذارید