رئیس سازمان بسیج مستضعفین:
تاریخ : 1398/03/13 00:30
شناسه : 207142

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمن هرجا که مردمش انقلابی‌تر، متدین‌تر و پایبندتر به انقلاب باشند، برنامه‌ریزی بیشتری می‌کند.

سردار غلامحسین غیب پرور عصر امروز در مراسم یادبود و بزرگداشت شهید لیله القدر، امام جمعه شهید کازرون با بیان اینکه چهل سال از انقلاب اسلامی می گذرد و هرسال این انقلاب با عزت‌تر از گذشته می‌شود، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و راه شهیدان برگرفته از مکتب الهام بخش اسلام و تشیع مولای ما امیرالمؤمنین(ع) است؛ ایشان به ما آموختند که استمرار حیات اسلام با شهادت عجین شده‌است.

وی  با اشاره به اینکه شهادت مختص حضرت امیرالمؤمنین(ع) نبود و این خط سرخ نورانی همواره استمرار داشته است، افزود: این جریان با خون امام حسن مجتبی(ع) تداوم یافت و در عاشورای سال 61 به اوج خود رسید.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین رمز ماندگاری و پایداری مکتب اسلام را خون مطهر سیدالشهدا(ع) ذکر کرد و گفت: آنچه که امروز از اسلام عزیز در دست ماست از خون سید الشهدا(ع) بوده و این خط شهادت در همه معصومین وجود داشته است.
 
سردار غیب پرور با بیان اینکه علمای اسلام همواره در خط مقدم ایستاده اند، به شهید مدرس، شیخ فضل الله نوری، شهید مطهری، شهید بهشتی و شهدای محراب اشاره کرد و شهید خرسند را در امتداد خط شهادت علمای اسلام دانست.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امور بسیج اضافه کرد: در مقابل این خط نورانی، همواره یک خط تاریک صف کشیده است؛ در مقابل امیرالمؤمنین(ع)، ابن ملجم است و در مقابل شهدای انقلاب، گروهکهای مختلف قرار گرفته اند.
 
وی در ادامه افزود: آقای خرسند! کسی که شما را به شهادت رساند، یک فرد نبود. او نماینده یک تفکر شیطانی در طول تاریخ است. مگر می شود به نام امام زمان(عج) یک عالم ربانی را به شهادت رساند؟ شهادت الهام بخش اسلام عزیز است و در زمان آمدن مهدی(عج)  هم این خط مستمر است.
 
 رئیس سازمان بسیج مستضعفین خطاب به مردم کازرون تصریح کرد: مردم خوب کازرون! خوب می دانید روحانیت گنجینه معنوی اسلام است. در این سیل اخیر چه کسی باور می کرد که این همه طلبه و روحانی مدارس علمیه را در کشور تعطیل کرده و فوج فوج به استان های سیل زده بیایند و بی هیاهو کمر خدمت به مردم ببندند؟ 
 
 وی اضافه کرد: وقتی من به استانهای سیل زده می رفتم میدیدم که چگونه روحانیت بیل می زدند و آذوقه می دادند؛ روحانیت همیشه در کنار مردم بوده است. شهادت در ماه مبارک رمضان و بعد از اعمال لیله القدر یک افتخار است. شهید خرسند نتیجه اخلاص و مردم داری‌اش را گرفت. شهید خرسند در مقابل کنایه ها صبر کرد و خداوند پاداشش را داد. 
 
سردار غیب‌پرور،  اخلاص، صبر، تلاش، تواضع، دلسوزی برای انقلاب و مردم داری را از ویژگی های این شهید ذکر کرد و اظهار داشت: بنده این افتخار را داشتم که به عنوان یک دوست قدیمی با این شهید حشر و نشر داشته باشم.
 
وی ضمن تقدیر از حضور مردم در مراسم تشییع جنازه این شهید گفت: شما مردم خوب، دیروز در تشییع این عالم فرزانه سنگ تمام گذاشتید. بعد از شهید دانشجو، بایستی گفت کازرون دومین امام جمعه شهیدش را تقدیم کرد و اوج این چند روز، پیام مولای ما امام خامنه ای عزیز است. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: بنده در پیام ولی امر مسلمین هفت نکته را راجع به شهید خرسند استخراج کرده‌ام. اول اینکه حضرت آقا به شهادت این شهید تأکید کردند. دوم، مظلومیت این شهید بود که مشهود است. ویژگی سوم ایشان از نظر آقا، امام جمعه فعال بود.
 
غیب پرور تاکید کرد: رهبر انقلاب در این پیام ، شهید خرسند را عالمی بزرگوار خطاب کردند. حضرت آقا تعارف با کسی ندارند و کلامی را بیان نمی کنند و اگر می فرمایند عالم بزرگوار، یعنی شهید خرسند عالمی بزرگوار است. فرمودند شهید خرسند عالم پرتلاش، این ویژگی ها را کنار هم بگذارید تا ببینید کازرون چه دردانه ای را به امام زمان(ع) تقدیم کرده است.
 
فرمانده سابق «قرارگاه امام حسین» با بیان اینکه رهبر انقلاب مردم کازرون را مردمی مومن و انقلابی خواندند که امتحان خود را به خوبی پس داده اند، افزود: دشمن بر روی کازرون تمرکز کرده است زیرا شما مردمانی بزرگ و قدرشناسی هستید و باید هشیار باشید که دشمن با بهانه هایی واهی بین شما تفرقه نیندازند.
 
 وی با بیان اینکه کسی اتفاقات سال گذشته کازرون را باورمان نمی کرد، افزود: دشمن هرجا که مردمش انقلابی تر، متدین تر و پایبندتر به انقلاب باشند، برنامه‌ریزی بیشتری میکند. 
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با تأکید بر اینکه مردم کازرون باید وحدت سرلوحه کار خود قرار دهند، خطاب به آنان افزود: هرکسی حرف از تفرقه می‌زند قطعاً خیر شما را نمی خواهد و به دنبال مطامع خودش است تا از وجهه شما سوءاستفاده کند.
 
غیب پرور با بیان اینکه مردم کازرون مردمی باسواد و تحصیلکرده هستند، گفت: مردم کازرون باید قدردان این نعمت الهی باشند که خداوند عالم شهید رمضان را از این خطه انتخاب نمود. 
 
وی خانواده شهید خرسند را تندیس ادب خطاب کرد و اظهار داشت: من به خانواده شهید خرسند به خصوص آقازاده های ایشان تسلیت عرض میکنم و امیدوارم این شهادت دلیلی بر نزدیکی امر فرج باشد.

پاسخی بگذارید