گروه: سیاسی / مجلس
تاریخ : 1398/03/20 12:51
شناسه : 207284

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسؤولان اجرای کشور را قرائت کرد.

علی اصغر یوسف نژاد در جلسه علنی دیروز مجلس این تذاکرات کتبی را به شرح ذیل قرائت کرد.

اخبار سیاسی- عین الله شریف پور به وزیر دادگستری: آقای وزیر چرا وضعیت استخدامی کادر اداری بیش از ۷۶۰۰ نفر از قبول شدگان سال ۹۶ تعیین تکلیف نمی‌شود؟

محمد فیضی به وزیر علوم: چرا وزارت علوم جلوی خودسری دانشگاه تهران در دریافت شهریه از مربیان پذیرفته شده در آزمون سراسری در مقطع دکترا را نمی‌گیر؟

محمد مهمدی زاهدی به وزیر آموزش و پرورش: متأسفانه وضعیت اقتصادی معلمین مدارس غیر انتفاعی وخیم است. قانون مربوطه اجرایی شود.

نادر قاضی پور، علیرضا محجوب و روح الله حضرت پور به رئیس جمهور: تسریع در احداث مدارس دولتی در استان آذربایجان غربی.

محمد قمی به رئیس جمهور: دستور تأمین آب شرب پاکدشت و روستاها مورد توجه قرار گیرد، به وزیر نیرو: تأمین آب شرب پاکدشت و روستاها، به وزیر بهداشت: تجهیز بیمارستان شهدای پاکدشت از نظر تجهیزات ام آر ای و سی تی اسکن.

صباغیان به وزیر کار: چرا اجرای قانون کار در قرارداد حقوق دستمزد و بیمه برای برخی مشاغل و برخی کارگران اجرا نمی‌شود؟ به وزیر بهداشت: چرا نظارت مناسبی در بسته بندی مواد غذایی صورت نمی‌گیرد؟

نادر قاضی پور و علیرضا محجوب و روح الله حضرت پور به وزیر کشاورزی: تسریع در اجرایی ماده ۹۶ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه در تأمین زمین برای توسعه اماکن فضاهای ورزشی روستایی، به وزیر اقتصاد و وزیر نفت و وزیر راه: تسریع در حل مشکل قیر شرکت‌های راهسازی کشور.

صباغیان به وزیر کشاورزی: چرا نظارت مناسبی بر محصولات تراریخته وجود ندارد؟ چرا خاک که یکی از منابع با ارزش و ضروری برای کشور است توسط افراد سودجو به صورت قاچاق یا رسمی در قالب صادرات گل و گیاه و یا محصولات غیرفلزی به کشورهای حاشیه خلیج فارس فرستاده می‌شود؟

پاسخی بگذارید