تاریخ : 1398/03/20 21:44
شناسه : 207304

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ارائه برنامه  همه جانبه اوقات فراغت در تابستان با هم افزایی ادارات سبب ماندگاری خدمات و ارائه الگویی پایدار به جامعه می شود.


به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - احمد اسماعیلی را در سی و پنجمین جلسه شورای شهرستان ری با توجه به جایگاه و نقش مهم شورا های اسلامی در توسعه و پیشرفت، بیان کرد: شوراهای شهر، روستا و بخش با شور و بررسی مشکلات، موجب پیشرفت شهرستان می شوند.

اسماعیلی راد افزود : کشورما در منطقه آشوب زده خاورمیانه امن ترین ناحیه است و خوشبختانه نظام مردم سالاری دینی بر آن حاکفرماست، چنانچه مردم ما با آرای خود مسوولین اجرایی را پای کار می آورند و وظیفه دولت فقط تایید صلاحیت آنان برای خدمت است. لذا باید توجه داشت که مردم ما حتما به ظرفیت بالای نهاد های اداری و دولتی آشنا هستند. به همین واسطه دارای یک نظام منسجم انتخاباتی در خاورمیانه هستیم.

فرماندار ویژه شهرستان ری خاطر نشان کرد :  واگذاری امور مردم به شوراها به گونه ای باشد که بهترین عملکردها را شاهد باشیم. البته ساده ترین تخلفات از گذشته تاکنون مختص به شوراها بوده، چون عملکرد مثبت آنان همیشه زبانزد خاص و عام بوده است. 

وی در پایان متذکر شد : ادارات برای اوقات فراغت کل شهروندان شهرستان ری باید پای کار بیایند و با هم افزایی بیشتر با اداراتی همچون آموزش و پرورش، ورزش و جوانان، فرهنگ و ارشاد اسلامی بتوانند بهترین عملکرد را نشان دهند. چون دوری جستن ازین بحث فرد را  درگیر آسیب های اجتماعی خواهد کرد. باید برنامه منسجم همه جانبه ی فراگیری را درنظر بگیریم تا با هماهنگی و همدلی ارگان ها الگویی پایدار برای جامعه ارائه دهیم.  

انتهای پیام /



پاسخی بگذارید