تاریخ : 1398/03/21 10:50
شناسه : 207322

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت :غنی سازی طرح اوقات فراغت تابستانی راهکار موثر برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است و نقش مهمی در راستای موفقیت دارد.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - حسن خلیل آبادی در سی و پنجمین جلسه شورای شهرستان ری بیان کرد :در کشور آسیب های قابل پیشگیری داریم که با آموزش و رعایت اصول شهروندی براحتی دوری جستن از هرگونه خطری امکان پذیر است. 


خلیل آبادی با یادآوری روز جهانی محیط زیست  در هفته گذشته، گفت: امروز در دنیا حوزه محیط زیستی یک امر بسیار ارزشمند تلقی می شود و تمام ارکان نظام های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی دنیا دنبال صنایع سبز هستند.


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری حوزه صنایع دستی را یک پایه از هنر و خلاقیت خواند و گفت: یکی از راهکارهای برون رفت از مشکلات اقتصادی، توسعه صنایع دستی است. چون با یک سرمایه کوچک می توان کارآفرینی بزرگی داشته باشیم و به نوعی اقتصاد خانواده ها  در روستا به این عامل بستگی دارد، لذا توجه بیشتر بخشداران و دهیاران بیشتر باید در این حوزه باشد. 


وی به موضوعیت برگزاری جلسه که در مورد تامین برنامه های اوقات فراغت تابستانی بود تاکید کرد و افزود: ازتمامی ادارات مستقر در سطح شهرستان، کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهرستان و کلیه اعضا تقاضا دارم برنامه های پیشنهادی اوقات فراغت تابستان را برای درخواست از فرمانداری و ابلاغ به دستگاه های اجرایی زیربط ارائه دهند، تا به تفکیک هر شهر، بخش و روستا موضوعات ارسال شود. بدین سبب می توانیم گامی بسوی پیشگیری  برخی  از آسیب ها را برداشته باشیم. 


گفتنی است : سی و پنجمین شورای اسلامی شهرستان ری به ریاست حسن خلیل آبادی  پیرامون برنامه های ادارات آموزش وپرورش، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ورزش و جوانان شهرستان ری در سال جاری با توجه به آغاز تعطیلات تابستانی باحضور اعضای شورای اسلامی شهرستان، روسای ادارات مربوطه و بخصوص فرماندار ویژه ری به تبادل نظر و گفتگو پرداختند.


انتهای پیام/




پاسخی بگذارید