گروه: سایر / یادداشت
تاریخ : 1398/03/25 14:12
شناسه : 207431


زهره مهرنورزی -وقتی در یک از جلسات مهمی که با حضور حد اکثری مدیران برگزار می شود شرکت می کنی اگر اهل قم نباشی وبه صورت ملموس از نزدیک مشکلات و مسائل شهرت را ندیده باشی  گمان می کنی در مدینه فاضله زندگی می کنی و همه چیز خوب و آرام است  وجود برخی جلسات که نقش  تصمیم گیری دارد به عنوان یک رسانه ای  انتظار داری به مسائل جدی مبتلابه  شهرت پرداخته شود اما وقتی دقت می کنی می بینی موضوعات پرداخته شده خیلی جدی و راهگشا نیست.
 کافی است یک روز در بین مردم باشی و یا اخبارروزنامه ها و خبرگزاری های شهر را دنبال کنید آمار سرسام اور تصادفات موتوری شهری معضل بزرگی است که جان جوانان و نوجوانان این شهر را هدف گرفته است کمبود سرانه ورزشی ، نبود تفریحگاه های مناسب عدم حمایت از ورزشکاران مشکل حاشیه نشینی و استعدادهایی که از بین می رود مشکلی است که آشکارا خود نمایی می کند اما همه دغدغه مسئولان در برخی از جلسات مهم به  مسائلی خاتمه می یابد که نقش چندان مهمی  در کاهش معضلات شهر ندارد.
نمی دانم مسئولین این شهر از مشکلات بی خبرهستند و یا نمی خواهند اساسی به مسائل و موضوعات شهر بپردازند این کمترین انتظاری است که از مسئولین محترم بخواهیم جدی تربه مشکلات قم نگاه کنند و برای حل آن دست معضلات راهکاراجرایی ارائه دهند.
حدود 10سال است که آمار تصادفات موتوری این شهر نشان می دهد که بسیاری از جوانان قم به علت نبود پیست موتور سواری وندیده شدن نیازشان توسط مسئولین این شهر به کام مرگ کشیده می شوند، اما دراین زمینه حتی یک مورد هم ندیده ایم که مسئولی کارنامه ای مورد قبول ارائه دهد.
چه می شود کرد وقتی مسئولان از مشکلات قم بی خبرند؟ چه می شود کرد وقتی این دست جلسات مهم با حضور مدیران بی خبر از اوضاع شهر برگزار می شود؟  ودر نهایت چه می شود کرد وقتی مردان کت شلواری مدیر برای حضور دریک دورهمی بیشتر دغدغه دارند تا برای حضور دراین جلسات تصمیم ساز مهم استان.

انتهای متن /

پاسخی بگذارید