آیت الله مظاهری:
گروه: سیاسی / دولت
تاریخ : 1398/03/30 13:07
شناسه : 207555

آیت الله حسین مظاهری از مراجع تقلید و رئیس حوزه علمیه اصفهان گفت: نقش وزارت امور خارجه در مواجهه و مقابله با مشکلات و مسائل کنونی و فشارهای ظالمانه استکبار جهانی به ملّت و نظام جمهوری اسلامی، بسیار تعیین‌کننده است.

آیت الله مظاهری روز پنجشنبه در دیدار با وزیر امور خارجه در اصفهان با اشاره به محبوبیت ویژه آقای ظریف در میان مسئولان و مردم افزود: امید است با یاری خداوند، عنایات حضرت بقیه الله الاعظم و پشتیبانی مردم بزرگوار و فهیم، مسئولان کشور به ویژه وزارت امور خارجه بتوانند از صحنه مشکلات کنونی با سرافرازی و سلامت عبور کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله العظمی مظاهری، رئیس حوزه علمیه اصفهان در این دیدار از تلاش‌ها و فعالیت های وزیر امور خارجه و همکارانشان در صحنه بین‌المللی و مسائل سیاست خارجی تقدیر کرد.

وزیر امور خارجه نیز در این دیدار با تشکر صمیمانه از توجه و حمایت‌های همیشگی آیت‌الله مظاهری، تاکید کرد: فشارها و تهدیدات ابرقدرت‌ها به ویژه آمریکا در دوره حاضر، به سبب قدرت جمهوری اسلامی در صحنه‌های منطقه‌ای و جهانی است.

محمد جواد ظریف افزود: از این‌رو، با حفظ اتحاد و انسجام میان مسئولان و هوشیاری و برنامه‌ریزی لازم، نظام جمهوری اسلامی می‌تواند این مشکلات را پشت سر گذارد.

وزیر امور خارجه روز پنجشنبه در سفر به اصفهان علاوه بر دیدار با آیت الله مظاهری با جمعی از مسوولان استان اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.


پاسخی بگذارید