تاریخ : 1398/04/1 21:04
شناسه : 207596

به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر پاکدشت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی برگزار شد.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، همایش پیاده روی خانوادگی بمناسبت آغاز هفته مبارزه با مواد مخدر در راستای گرامیداشت یاد و نام دو شهید والامقام تفرشی و عباسی به همت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری پاکدشت برگزار شد.

فرامرز مولایی معاون فرهنگی اجتماعی شهردار پاکدشت در حاشیه مراسم پیاده روی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات تابستان، شهردار پاکدشت برنامه های ویژه ی را برای افزایش سلامت و نشاط اجتماعی در راستای پر نمودن اوقات فراغت شهروندان در نظر گرفته است که این طرح ها با پایان یافتن امتحانات پایان سال اغاز شد.

وی بیان کرد: این برنامه ها در حوزه های مختلف و برای تمامی سنین برنامه ریزی شده و اکنون در حال اجرا می باشد.

رضا مدنی رئیس بنیاد شهید و اموز ایثارگران شهرستان پاکدشت نیز در این خصوص افزود: شهرداری پاکدشت برنامه های فرهنگی خوبی را در راستای اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در دستور کار خود قرار داده اند که جا دارد در خصوص از شهردار فرهیخته پاکدشت، شورای اسلامی شهر و معاونت فرهنگی اجتماعی ایشان تقدیر و تشکر نمایم.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و نام و خاطره شهدا تنها بر دوش یک اداره نیست و همه در این امر مهم باید سهیم باشیم.

گفتنی است در پایان این پیاده روی خانوادگی به قید قرعه جوایزی نفیس به رسم یادگاری توسط حسین شیرازی معاون سیاسی انتظامی فرماندار پاکدشت، جگروند و خسروانی دو عضو شورای اسلامی شهر پاکدشت به شهروندان اهدا گردید.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید