تاریخ : 1398/04/3 16:45
شناسه : 207644

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از آغاز طرح اوقات فراغت تابستانه ی دانش آموزی از 15 تیرماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.



به گزارش خبرنگار شهرستان ری شاخه سبز - حسن خلیل آبادی در سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری بیان کرد : از جمله اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی جوانان، ارائه برنامه برای اوقات فراغت تابستانه است. چون دانش آموزان ما تمامی وقتشان در مدارس برنامه ریزی شده و به یکباره وارد سه ماه بدون برنامه می شوند.


خلیل آبادی افزود :لذا می طلبد با همیاری و هم افزایی ادارات در این راستا بکوشیم تا برآیند مثبتی در سال جاری داشته باشیم. چون ما امکانات خوبی در منطقه دارا هستیم که از جمله آن مسجد، پایگاه بسیج و مراکز فرهنگی است.


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت : ما در این زمینه طرح های اوقات فراغت تابستانه را در شورای شهرستان ری تا 15 تیرماه به تصویب و اجرا خواهیم می رسانیم. 


وی تاکید کرد : متاسفانه در برنامه ریزی ها دغدغه مند نیستیم. ما باید بتوانیم بعلاوه ی آموزش های معمول جاری، ایده هایی را ارائه دهیم که بر اساس نیاز روز طراحی شده باشد، زیرا نیمی از برنامه ها را در طول سال خود آموزش و پرورش هم انجام می دهد. 


گفتنی است: سی و ششمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری به ریاست خلیل آبادی در جمع روسای ادارات و اعضای شورای اسلامی برگزار شد و در این جلسه حضار به گفتگو و تبادل نظر در خصوص مصوبات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرستان ری در رابطه با گذران اوقات و فراغت جوانان با توجه به آغاز تعطیلات تابستانه و تصویب طرح پیشنهادی جهت ارائه به ادارات ذیربط پرداختند.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید