تاریخ : 1398/04/9 20:51
شناسه : 207745

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت گفت:یکی از رویکردهای دولت و دستگاه های اجرایی در شهرستان اجرای برنامه های فرهنگی در راستای افزایش نشاط اجتماعی است.


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز -  حسین شیرازی در نشست خبری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان تهران پاکدشت ویژه استان تهران با عنوان لبخند بیان کرد : شهرستان پاکدشت بیش از 350 هزار نفر جمعیت دارد و در طول 12 سال گذشته بواسطه پتانسیل های موجود مهاجر پذیر بوده است.در حوزه زیر ساخت امور را پیش گرفتیم ولی کمی و کاستی وجود دارد.

  شیرازی گفت :یکی از رویکردهای دولت و دستگاه های اجرایی در شهرستان اجرای برنامه های فرهنگی در راستای افزایش نشاط اجتماعی است.  وی در ادامه افزود: هنر متعالی می تواند در راه کمال انسان کمک بسزایی داشته باشد، انسان از بدو خلقت با هنر عجین شده و این روند بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز درجمهوری اسلامی متبلور شده و به شکوه خود رسید. 

معاون سیاسی، انتظامی فرمانداری شهرستان پاکدشت اظهارکرد: قبل آغاز سال 98 پیشنهاد برگزاری این مسابقه به میزبانی شهرستان داده شد. امور اجرایی از اردیبهشت ماه سال 98 آغاز گردید و طی فراخوانی 84 اثر مورد بازبینی هیات ها قرار گرفت و در این روند 1+12 گروه در سیاست های برگزاری گنجانده شد که 12اثر در مرحله رقابت و یک کاربدلیل احترام به کار هنرمندان افغانستان برای مهمان در نظر گرفته شده است.  

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید