تاریخ : 1398/04/9 20:15
شناسه : 207746

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت : روحیه دهی قالب طنز در جامعه به مردم حس لطافت و امید می بخشد.


به گزارش معصومه محمدی خبرنگار پاکدشت شاخه سبز -  محمد حسن اسماعیلی در نشست خبری دوازدهمین جشنواره تئاتر استان تهران پاکدشت ویژه استان تهران با عنوان لبخند بیان کرد : زبان هنر بعنوان یکی از رساترین ابزار های فرهنگی جهت انتقال مفاهیم و ارزش های جامعه در دنیا محسوب می شود. بطوریکه هنر را بعنوان رسانه برتر می شناسند چون در  بیشتر حوزه های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... نفوذ دارد و  طنز  یکی از شیواترین قالب هنری شناخته شده است.  

اسماعیلی تاکید داشت : تعابیر مختلفی از مقام معظم رهبری بیان شده است که ایشان معتقدند، خشنود سازی مردم در این شرایط حساس جامعه امری مهم است و شما که این امور را پیش می گیرید قطعا عبادت انجام می دهید و در دیدار با هنرمندان نیز فرمودند، یکی از مقوله های بسیار مهم لبخند هست، لذا نامگذاری این جشنواره قطعا متناسب بوده است. وقتی رهبریت یک جامعه بر این نکته تاکید دارند حتما مسوولیت متولیان فرهنگی را دو صد چندان می شود و برای این مهم تلاش مضاعف در این حوزه داشته باشند.  

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران گفت : این جشنواره در سطح استان برگزار می شود و انتخاب هوشمندانه ای برای پاکدشت بود چون در این روزها جامعه ما نیازمند امید است، جشنواره های اینچنینی کمک بسزایی در این راستا دارند.  در اختتامیه نیز وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور پیدا می کنند و قطعا در این رابطه برای توسعه در سطح  ملی صحبت خواهد شد. 

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید