تاریخ : 1398/04/16 21:06
شناسه : 207865


به گزارش شاخه سبز ونقل از روابط عمومی واحد،  آزمون سراسری  سال ۱۳۹۸  همزمان با سراسر کشور  در چهار نوبت ( صبح و عصر روز پنج شنبه 13 تیر ۹8 و همچنین صبح و عصر روز جمعه 14 تیر 98)  در دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری برگزار شد.

دکتر امیر احمری‌نژاد معاون آموزشی و نماینده تام‌الاختیار آزمون در مصاحبه اختصاصی با روابط عمومی واحد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری در آزمون سراسری سال 98 افتخار میزبانی 5662 نفر از داوطلبان را داشت که این آمار  بیش از هفتاد درصد از داوطلبان  شهرستان ری را شامل می شود.

وی ادامه داد: تعداد داوطلبان در حوزه بانوان  3437 نفر و تعداد داوطلبان در حوزه آقایان 2225 نفر بود. نماینده تام الاختیار آزمون  با اشاره به موقعیت خوب جغرافیایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری ، دسترسی آسان از نقاط مختلف شهری به ویژه خطوط مترو و همچنین تجارب ارزنده این واحد دانشگاهی در برگزاری موفق آزمون های مختلف، اظهار کرد: این آزمون در صحت و سلامت کامل در چهار نوبت؛  صبح پنج شنبه در دانشکده های فنی و مهندسی، مدیریت و حسابداری و علوم انسانی، عصر پنج شنبه در دانشکده های هنر و معماری و فنی و مهندسی و همچنین صبح و عصر جمعه  در دو دانشکده فنی و مهندسی و علوم انسانی  برگزار شد.

احمری نژاد در پایان گفت: باجه رفع نقص آزمون سراسری سال 98 شهرستان ری جهت رفع نواقص داوطلبین و صدور کارت آزمون از روز سه شنبه ۱۱ تیر 98 الی جمعه ۱۴ تیر 98  در مجتمع ابوالفتوح رازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری، جهت رفع نواقص آزمون داوطلبان حوزه های آموزش و پرورش ری و این واحد دانشگاهی فعال بوده است.

دکتر حامد نعمتیان، مدیر کل آموزشی و معاون نماینده تام الاختیار آزمون با اشاره به برگزاری منظم این آزمون، از همکاری تمامی پرسنل حوزه‌های مختلف واحد تقدیر و تشکر کرد و بیان داشت: واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری سابقه طولانی در برگزاری آزمونهای دکتری و کارشناسی ارشد را دارد. وی افزود: با رایزنی های صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، با هدف جذب دانشجو بعد از سالها موفق به اخذ مجوز برگزاری آزمون سراسری سال ۹۸ شدیم.

همچنین با توجه به کاهش تعداد کاردانی ها بعلت تغییر نظام آموزشی به سیستم نظام جدید ۳-۳-۶، برای اولین بار در ۱۱ مرداد سال جاری پذیرای داوطلبان آزمون فنی و حرفه ای و آزمون کاردانی به کارشناسی خواهیم بود.

دکتر نعمتیان در پایان این نوید را دادند که پیگیری های لازم به منظور برگزاری آزمون های مختلف به صورت ماهانه و مستمر، در حال انجام می باشد.

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید