تاریخ : 1398/04/21 21:43
شناسه : 207969

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: لبخند و نشاط اجتماعی در شرایط امروزی که دشمنان زندگی را سخت نموده مانند اکسیژنی است که ما بیش از گذشته به آن نیازمندیم.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز، سیدعباس صالح شریعتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان تهران، اظهار کرد: هنر نمایش و تئاتر همزاد اجتماع است یعنی از زمانی که انسان خلق شداین هنر نیز شکل گرفت؛ انسان از این طریق توانست روایت زندگی خود را در تاریخ ثبت نماید.

وی گفت: نمایش با ویژگی مردمی بودن تعریف می شود، از مردم و برای مردم است و این ویژگی توانسته ضلع های مختلف مردمی بودن نمایش و تئاتر را شکل داده است.

صالح شریعتی افزود: هنرهای نمایشی آئینه زندگی است، امروزه شاهد افزایش تئاترهای شهرستانی و استانی هستیم که باعث رشد در این حوزه و افزایش کیفیت شده است؛ امروزه تئاتر فضای رشد خود را طی نموده و دیگر به عنوان یک جریان حاشیه ی نیست و به یک جریان متنی تبدیل شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امروز شاهد برگزاری دوازدهمین جشنواره تئاتر در پاکدشت با عنوان لبخند هستیم که این نشان از یک نماد خوب برای رسیدن به گام های والاتر است. لبخند و نشاط اجتماعی در شرایط امروزی که دشمنان زندگی را سخت نموده اند، مانند اکسیژنی است که ما بیش از گذشته به آن نیازمندیم، ارتقای سطح تئاتر می تواند نشاط اجتماعی را افزایش داده و سلامت اجتماعی را به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید