تاریخ : 1398/04/21 21:00
شناسه : 207972

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی گفت: در پاکدشت عده بسیاری با خون خود و فرزندانشان در ترویج فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ حسینی و زدودن ظلم و جهل خدمات بسیار ارزنده را ارائه نمودند.



به گزارش معصومه محمدی خبرنگار شاخه سبز از پاکدشت - محمد قمی نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی در اختتامیه دوازدهمین جشنواره تئاتر استان تهران که به میزبانی پاکدشت برگزار شد، اظهار کرد: در آن هنگام که ابا عبدالله الحسین(ع) در گودال قتلگاه بر زمین افتاد روایت گره خون و قلم رخ داد و توانست روایت مظلومیت امام حسین(ع) بعداز سالها اینچنین زنده به نمایش بگذارد.

وی گفت: قلم و خون می توانند خلق کننده فرهنگی آمیخته با فرهنگ عاشورا باشند آنچنانکه در ۱۲ اردیبهشت شاهد شهادت عالم وارسته چون شهید مطهری بودیم اما بازهم این تلفیق قلم و خون بود که برای همیشه یاد و نام ایشان را در جهان جاودانه کرد.

قمی افزود: زنان و مردان پاکدشت دارای ذوق هنر و صاحب اثر هستند و آثار خود را برای اعتلای فرهنگ جامعه اسلامی خود و پاسداری از ارزش ها ساخته و عرضه می نمایند.

وی بیان کرد :صاحبان اثری چون استاد قنبرعلی کرمانی، تالیفات بسیاری را ارائه نموده و موزه را نیز ایجاد نمودند که تاریخی گرانبها را در دل خود جای داده است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد:در پاکدشت عده بسیاری با خون خود و فرزندانشان در ترویج فرهنگ اسلامی و ترویج فرهنگ حسینی و زدودن ظلم و جهل خدمات بسیار ارزنده را ارائه نمودند.

وی تصریح نمود: فرماندار پاکدشت نکاتی را بیان نمودند که امیدواریم با حمایت شما بزرگوار مسیر تعالی آن در پاکدشت ایجاد شود و شاهد رشد روز افزون هنر بویژه هنر نمایش و تئاتر باشیم.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید