تاریخ : 1398/05/25 09:18
شناسه : 208681

با حضور پرشور مردم محله دولت اباد همایش پیاده روی خانوادگی در مسیر ولایت برگزار شد.



به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - فرهاد افشار در همایش  پیاده روی خانوادگی در محله دولت آباد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، بیان کرد: یکی از وظایف مدیریت شهری ایجاد شور نشاط و شادابی است که با برنامه ریزی مدون می توان این عامل را در منطقه گسترش داد.


افشار افزود : این همایش امروز با حضور پر شور خانواده های محله دولت آباد برپا شد که همراه با صبحانه و قرعه کشی  هدایا برای 50 نفر و برنامه های متنوع اعم از اجرای سرود توسط گروه مرصاد، گریم کودکان، تست قند خون و فشار برگزار شد.


شهردار منطقه 20 اظهار داشت : ورزش همگانی بحث رقابت در آن مطرح نیست بلکه به اصل سلامتی اشاره دارد. لذا با استمرار اینگونه همایش ها موجب گره خوردن سلامتی با تندرستی خانواده ها می شود. امیدواریم با اعتبارات بیشتر اینگونه برنامه ها را دوام دهیم.


در این همایش نیز  مجید رباطی مدیر سازمان ورزشی شهرداری تهران گفت: این پیاده روی در مناطق 22 گانه تهران برای سه ماهه تابستان با 1280 برنامه تدارک دیده شده است تا مناطق از ظرفیت بخشی و بین بخشی استفاده کرده و بتوانند پتانسیل های خود را بیشتر به ظهور برسانند.


گفتنی است: همایش پیاده روی خانوادگی در مسیر ولایت با حضور رباطی مدیر سازمان ورزشی شهرداری تهران، افشار شهردار منطقه 20، حجت الاسلام معبودی معاون فرهنگی شهرداری منطقه 20،صداقت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ری، ندایی مدیر اداره ورزش شهرداری منطقه 20 و... برگزار شد.



انتهای پیام/


پاسخی بگذارید