تاریخ : 1398/05/28 17:50
شناسه : 208758


شاخه سبز - مهدی غلامی فعال رسانه ای استان مرکزی و شهر اراک گفت:بعضی از مدیران استان مرکزی توانایی اداره یک سوپرمارکت هم ندارند و میبایست در این راستا نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی یک حرکتی انجام دهند.


غلامی افزود:سالهاست در استان مرکزی تعداد قابل توجهی از مدیران ناکارآمد روی کار آمده اند و با عملکرد ضعیف خودشان و قراردادن معاونین ضعیفتر، آن مجموعه را برای مدتها به عقب برده اند.


وی ادامه داد:شایسته سالاری یکی از ارکان اصلی جامعه باید باشد و در استان نیز میبایست در این راستا حرکت کنیم و این کار در واقعیت امر تنها با اتحاد و همدلی نمایندگان مجلس صورت خواهد گرفت و در این زمینه حداقل توقعی که از این نمایندگان مردم میرود اینست که در این مدت باقیمانده تا انتخابات حداقل کمی این فضا را بهبود ببخشند.


این خبرنگار و رسانه ای شهر اراک همچنین بیان کرد:امیدوارم در انتخابات مجلس سال ۹۸از حوزه های استان مرکزی افراد شایسته ای پا به عرصه بگذارند تا جلوی روی کارآمدن مدیران بی لیاقت را بگیرند البته این نکته هم باید در نظر داشت که در این دوره وجود مدیران بی لیاقت کمتر شده است.


غلامی اظهارداشت:مدیریت صحیح و حذف کاسبان و منفعت طلبان پدیده ای است که اگر به این استان تزریق شود میتواند باعث حرکت و پویایی شود، درغیر این صورت باید شاهد برگشت به عقبها باشیم.


غلامی درنهایت گفت:تابه این لحظه در این راستا نمره قابل قبولی به سید علی آقازاده استاندار مرکزی و بهروز اکرمی معاون سیاسی میتوان داد هرچند برخی از انتصابات با سروصداها و نارضایتیهایی روبه رو بود.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید