تاریخ : 1398/05/31 14:24
شناسه : 208783

برخی بازیگران مدیوم تلویزیون را با اینستاگرام اشتباه گرفته اند که با هرحجاب و رفتاری که می خواهند در آن ظاهر شوند؛ حضور ایزدیار در اینستاگرام و حاشیه‌های اخلاقی مانند رقص و... که در آن فضا پر است به احتمال زیاد باعث شده که ذائقه خانم بازیگر تغییر کرده است و دوست دارد که تلویزیون هم برایش رقص و آواز پخش کند.

بعد از کناره گیری عادل فردوسی پور و به پایان رسیدن برنامه نود از تلویزیون واکنش های زیادی در فضای مجازی و در سطح جامعه دیده شد که برخی حامی فردوسی پور و نود بسیاری دیگر با این تصمیم مدیر شبکه 3 سیما موافق بودند.

منتقدین برکناری فردوسی پور تمام تلاششان را کردند و به هر روشی متوسل شدند تا به اذهان عمومی تلقین کنند تلویزیون و شبکه 3 سیما بعد از این با ریزش بزرگ مخاطب مواجه می شود و دیگر نمی تواند بیننده را راغب به دیدن تلویزیون ملی کند اما به فاصله ای بسیار کوتاه از این اتفاق احسان علیخانی مجری و برنامه ساز محبوب و نام آشنای تلویزیون با برنامه ای جدید به نام عصر جدید به روی صحنه آمد و بی اساس بودن حرف منتقدین را ثابت کرد.

برنامه عصر جدید به کشف استعدادهای درخشانی می پرازد که اکثر آن ها فرصتی برای دیده شدن نداشته اند و یا به صورت جدی از آن ها حمایت نمی شده است، آمار و ارقام سازمان صداوسیما نشان دهنده این است که این برنامه توانسته مخاطبان زیادی را پای گیرنده تلویزیون بنشاند و بسیاری از مردم هر هفته منتظرند که شب پخش عصر جدید برسد تا بار دیگر شاهد رقابت بین استعدادهای شکوفا از سراسر ایران باشند.

نکته جالب توجه در این ماجرا واکنش برخی از سلبریتی ها و موضع گیری آن ها در برابر عصر جدید است، کسانی که خودشان در مدیوم تلویزیون کار کرده اند، پریناز ایزدیار بازیگری است که کارش را در تلویزیون شروع کرد و اصولا باید قوانین و چارچوب های رسانه ملی را بشناسد، در یک استوری که در اینستاگرامش منتشر کرده بود، نقدی را به عصر جدید وارد کرد و نوشت: "کاش اسمش رو میذاشتن کشف استعداد مردان ایرانی، چون هرجوری نگاه می کنم اکثریت زنان با استعداد کشورم (رقصنده، نوازنده، خواننده) اجازه ندارن حتی خودشون رو نشون بدن".

این اظهار نظر ایزدیار در حالی است که 2 نفر از 5 فینالیست های عصر جدید بانوان هستند که یکی از آنها به صورت فردی و دیگری به همراه گروه زیادی از بانوان که حدود 20 نفر هستند بانوان بوده و این اظهار نظر فاقد پشتوانه است.

نتیجه تصویری برای فینالیست های عصر جدید

احسان علیخانی مجری و تهیه کننده برنامه عصر جدید در یک نشست خبری در مورد صحبت پریناز ایزدیار در خصوص عصر جدید گفت: بازیگری که نمیخواهم اسمش را بیاورم وسط برنامه عصر جدید یک استوری گذاشت و گفت که این برنامه استعدادیابی عصر جدید چیست؛ برنامه استعدادیابی که خانم ها نرقصند و یا نخوانند که استعدادیابی نیست.

علیخانی در ادامه می گوید: من یک لحظه احساس کردم که ایشان از دانمارک با ما صحبت میکند و خیلی جلوی خودم را گرفتم که زنگی نزنم و کاری نکنم کو بگویم بازیگر محترم تلویزیون که چند سالی هم هست که در سینما فعالیت می‌کنید شما در کجای سینما، تلویزیون و تئاتر رقصیدی و خواندی که ما ندیدیم؟ چرا یکباره تغییر می کنید.

این مجری همچنین اعلام می کند که همه ما یک ملاحظات قانونی، فرهنگی و عرفی داشته و قبول دارم که در یک سری از حوزه ها محدودیت داریم؛ اما خانم ها در خیلی از حوزه های برنامه ما بودند و کسانی را هم که نبودند این خانم بهتر از ما دلیل آن را می داند.

(ویدئو) پاسخ تند احسان علیخانی به پریناز ایزدیار

 

به نظر می رسد ایزدیار مدیوم تلویزیون را با اینستاگرام اشتباه گرفته است که با هرحجاب و رفتاری که می خواهد در آن ظاهر می شود؛ حضور وی در اینستاگرام و حاشیه های اخلاقی مانند رقص، آواز و ... که در آن فضا پر است به احتمال زیاد باعث شده که ذائقه خانم بازیگر تغییر کرده و وی دوست دارد در تلویزیون هم برایش رقص و آواز پخش کند.

پاسخی بگذارید