تاریخ : 1398/06/2 13:24
شناسه : 208819

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: ۸۰ درصد از ارزش افزوده می بایست در پروژه های عمرانی و در راستای توسعه شهرها و روستا ها هزینه شود.


      به گزارش شاخه سبز از شهرستان ری - احمد اسماعیلی راد در آیین افتتاح پروژه های شهر کهریزک اظهارداشت: امروز ۱۲۰ پروژه در شهرستان ری و به مناسبت هفته دولت با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان افتتاح می شود که شامل ۴۱ پروژه عمران شهری، ۳۵ پروژه عمران روستایی، ۷ پروژه بخش خصوصی، ۳ پروژه کشاورزی، بهداشتی و ورزشی است.

  وی با بیان اینکه بخش کهریزک دارای ۶۵ هزار نفر اتباع بیگانه است که در حوزه شهرهای کهریزک و باقرشهر فعالیت میکنند، افزود: بخش کهریزک دارای ظرفیت های متعدد در زمینه  اقتصادی از جمله کشاورزی و صنعتی دارد و لازم است برنامه های مناسبی در این راستا طراحی شود. 

فرماندار ویژه شهرستان ری در ادامه تاکید کرد: عدم ارایه آمار صحیح از سوی مسوولین موجب مظلومیت دولت می شود، در واقع ۸۰ درصد از ارزش افزوده می بایست در پروژه های عمرانی  و در راستای توسعه شهرها و روستا ها هزینه شود.

  در ادامه اسماعیل نعمت زاده شهردار کهریزک با اشاره به  برنامه ریزی شهرداری کهریزک بر اساس نیازهای مردم گفت:  نخستین مجموعه سالن سینمایی ۲۰۵نفره شهر کهریزک در بازه زمانی یکساله در۵۰۰مترمربع بنا و۱۰۰۰متر مربع به اتمام رسیده است. 

وی تصریح کرد: بوستان ۷هزار متر مربعی خبرنگار، بوستان ۲۴هزار متر مربعی مشاهیر، هدایت آب های سطحی که از معضلات اصلی شهر بود با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد تومان، احداث ساخت اورژانس، احداث نخستین  سالن مدیرت بحران شهری و احداث استخر جزو پروژه های مهم اخیر خواهد بود.

  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید