تاریخ : 1398/06/3 11:42
شناسه : 208841

ستاره‌های تاثیرگذار لیگ هجدهم با انتخاب کارشناسان در مراسم برترین‌های فوتبال ایران حضور یافتند و جوایز خود را دریافت کردند.

در شرایطی که هفته اول فوتبال ایران در لیگ نوزدهم به پایان رسیده، سازمان لیگ برتر با دعوت از نامزدهای عناوین برتر فوتبال ایران، جوایز مربوط به برترین‌های فوتبال ایران در لیگ هجدهم را اهدا کرد. در این میان باشگاه پرسپولیس و بازیکنان این تیم با توجه به قهرمانی دوگانه در فصل گذشته سهم بیشتر عناوین را از آن خود کردند و باشگاه‌های سپاهان و پیکان و البته فغانی نیز از این تندیس بی نصیب نماندند.

 

در ادامه حواشی و نفرات برگزیده هر قسمت را در بخش برترین دروازه‌بان، مدافع، هافبک و مهاجم در کنار نفرات برتر اخلاق و ... را در این گزارش می‌توانید دنبال کنید.


-شجاع خلیل زاده و سیدجلال حسینی دو تا از پرسپولیسی های مطرح حاضر در مراسم امروز بهترین ها هستند. هر دو بازیکن در میان کاندیداهای بهترین مدافعان فصل گذشته فوتبال ایران هستند ضمن اینکه سیدجلال حسینی نامش در میان نامزدهای بهترین بازیکن فصل فوتبال ایران وجود دارد.

 


-جواد زرینچه سرپرست تیم فوتبال استقلال در هتل اسپیناس حضور پیدا کرده است. او همبازیان قدیمی اش در باشگاه استقلال فرشاد فلاحت زاده و بهزاد داداش زاده را در این مراسم دید و روی فرش قرمز با هم عکس یادگاری گرفتند.

 


-مجتبی جباری ستاره سابق فوتبال ایران و استقلال یکی دیگر از میهمانان محبوب حاضر در مراسم است. او به عنوان یکی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران می تواند یکی از میهمانان برنامه هم باشد.

 

 


-محمد بلبلی یکی از بازیکنانی است که امشب شانس دارد تا به عنوان پدیده مسابقات انتخاب شود. او بعد از درخشش در نیم فصل دوم در سپیدرود و در حالی که تیم های مختلفی دنبال جذبش بودند به استقلال پیوست.

 


-حسین فرکی سرمربی پیکان هم یکی از میهمانان مراسم بهترین ها است. او روی فرش قرمز سیدجلال حسینی را دید و این دو برخورد گرمی با هم داشتند.

 

 

-وریا غفوری یکی از نماینده های استقلال در مراسم و یکی از شانس های کسب جایزه بهترین مدافع و یا حتی بهترین بازیکن ایران هم هست. او امسال کاپیتان استقلال است و بی تردید یکی از چهره های پرطرفدار مراسم به حساب می آید.

 


-دوستاره تیم فوتبال زنان سپاهان هم در این مراسم حضور دارند. الهام فرهمند و هاجر دباغ دو بازیکن تیم سپاهان امشب شانس دریافت جایزه بهترین بازیکن فوتبال زنان در سال گذشته را دارند.

 


-مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امشب یکی از مسئولان رده بالای حاضر در مراسم است. او احتمالا یکی از سخنرانان اصلی مراسم خواهد بود و در حاشیه بیش از هر کسی مورد توجه خبرنگاران قرار خواهد گرفت.

 


-حسن روشن بازیکن سابق تیم ملی ایران و استقلال هم یکی از پیشکسوتان مطرح حاضر در مراسم بهترین ها است. او خودش زمانی یکی از بهترین های ایران بوده است.

 


-ابراهیم شکوری سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال به عنوان یکی از مسئولان بلندپایه فدراسیون در مراسم حاضر است و در ابتدا در کنار سعید فتاحی مسئول برگزار کننده مسابقات روی فرش قرمز رویت شد.

 

 

-علیرضا بیرانوند یکی از نامزدهای اصلی مراسم امشب است . او نه تنها یکی از شانس های اصلی تصاحب عنوان بهترین دروازه بان است که این بخت را دارد که جایزه بهترین بازیکن ایران را بگیرد. علی بیرو امروز هم با خانواده اش در این مراسم حضور پیدا کرده مثل سال قبل ...

 


-گابریل کالدرون بعد از برد در اولین دیدارش در لیگ برتر با روحیه ای خوب به مراسم آمده است. البته که او احتمالا به خاطر بازیکنانش که در بین نامزدهای بهترین ها هستند در این مراسم حاضر است و می داند باید تلاش کند که سال آینده نامش در بین نامزدهای بهترین مربی سال قرار بگیرد.

 


-علیرضا فغانی حالا یکی از سوپراستارهای فوتبال ایران و آسیا است. او که در تیپ و قیافه به بازیکنان خوش پوش و خوش تیپ فوتبال ایران تنه می زند امروز روی فرش قرمز مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت.

 


-محمدنادری یکی از نامزدهای دریافت جایزه پدیده فصل گذشته رقابت های فوتبال است . او البته برای کسب این عنوان رقیبانی چون محمدبلبلی بازیکن جوان استقلال را دارد.

 

 

-محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال هم در مراسم حضور پیدا کرد. او در پاسخ به سوال خبرنگاران یک جمله را تکرار کرد: "تا حق پخش تلویزیونی به فوتبال داده نشود مشکلات فوتبال حل نمی شود." او این حرف را به عنوان تنها جمله اش برای خبرنگاران تکرار کرد.


-محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات یکی از میهمانان سرشناس حاضر در مراسم بهترین ها است.

 

-مراسم بهترین های فوتبال ایران با اجرای موسیقی زنده آغاز شد. گروهی متشکل از چند جوان و با سازهای عجیب موسیقی ابتدای مراسم را نواختند.


- در ابتدای این مراسم از محمدصلاحی مربی سابق تیم استقلال تقدیر شد.

-مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال اولین سخنران مراسم است. او در این سخنرانی درباره مشکلات و مسایل مربوط به ورزشگاه های لیگ برتری صحبت کرد و تاکید داشت که فدراسیون برای انجام این مهم عزمش را جزم کرده است.

 

-بعد از سخنرانی مهدی تاج تندیس و جوایز مربوط به بهترین ها رونمایی شد.

 

- در اولین بخش از اهدای جوایز ، جایزه های مربوط به فوتبال نونهالان توسط مجتبی جباری ستاره سابق فوتبال ایران به برگزیدگان داده شد. در این بخش امیرمحمد پورسلحشور آقای گل لیگ نونهالان، ابوالفضل بابایی یکتا آقای گل نوجوانان، امید لطیفی آقای گل لیگ امید و نماینده تیم فولاد خوزستان به عنوان برترین باشگاه در رده سنی روی صحنه رفتند و جایزه شان را از زیدان آسیایی گرفتند.

 

-آقای گل های لیگ های دو و سه نیز برای دریافت جایزه به روی صحنه آمدند و جوایزشان را از آرش برهانی بهترین گلزن تاریخ استقلال گرفتند. امیرحسین هوایی آقای گل لیگ سه و سجاد اخباری آقای گل لیگ دو در این بخش جایزه گرفتند.

-در بخش بهترین های فوتبال زنان تیم فوتبال شهرداری بم به عنوان بهترین تیم فوتبال زنان در سال گذشته انتخاب شد.


-زهرا قنبری به عنوان آقای گل فوتبال زنان در لیگ گذشته جایزه بهترین گلزن زنان را گرفت.

 

-برای اهدای جوایز فوتبال ساحلی بهزاد داداش زاده و فرشاد فلاحت زاده دو مربی سابق تیم ملی فوتبال ساحلی روی صحنه آمدند. در این بخش حمیدبهزاد پور به عنوان بهترین بازیکن فوتبال ساحلی انتخاب شد.

 

- فریده شجاعی همسر مرحوم منصورپورحیدری برای اهدای جایزه بهترین داوران زن فوتبال ایران روی صحنه آمد. فریده شجاعی قبل از اهدای جوایز گفت ممنون که من را فراموش نکردید؛این  یا به خاطر خودم من است  یا منصور خان ...او بعداز بیان این جملات به دلیل بغضی که داشت نتوانست ادامه بدهد.در این بخش سلطنت نوروزی به عنوان بهترین داور و انسیه مافی نژاد نیز به عنوان بهترین کمک داور زنان انتخاب شدند.

 

- علیرضا فغانی به عنوان بهترین داور فوتبال ایران در فصل گذشته انتخاب شد. او جایزه اش را در این بخش از هدایت ممبینی رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال گرفت. محمدرضا منصوری به عنوان بهترین کمک داورو حمید محمد متین به عنوان بهترین داور فوتبال ساحلی انتخاب شدند.

 

 

- باشگاه گل گهر سیرجان به عنوان بهترین باشگاه لیگ دسته اول انتخاب شد. مدیرعامل این باشگاه جایزه اش را از ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال گرفت.
-وینکو بگوویچ سرمربی کروات تیم گل گهر به عنوان بهترین مربی لیگ دسته یک انتخاب شد البته وینکو به این دلیل که او را دعوت نکرده اند در مراسم حضور ندارد.


-پیمان رنجبری و شهریار مغانلو به عنوان آقای گل های لیگ یک روی صحنه رفتند و جوایز این بخش را گرفتند.

 

 


-شهریار مغانلو بازیکن سابق تیم ملوان به عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ دسته اول انتخاب شد.

-در فاصله بین انتخاب بهترین های لیگ یک و لیگ برتر ، نیما رئیسی بازیگر و دوبلور تلویزیون به عنوان خواننده به اجرای برنامه پرداخت.

- قبل از اهدای بهترین بازیکنان نام نامزدهای دریافت بهترین بازیکنان اعلام شد. دروازه بان ها :پیام نیازمند، سید حسین حسینی، رشید مظاهری ، مدافعان:  شجاع خلیل زاده، سیدجلال حسینی ، وریا غفوری، هافبک ها: مهدی کیانی، آیاندا پاتوسی، احمدنوراللهی، مهاجمان : شیمبا ، استنلی کی روش و علی علیپور


- صادق درودگر برای اهدای جایزه پدیده فصل گذشته فوتبال ایران روی صحنه آمد و درنهایت الهیار صیادمنش مهاجم فصل پیش استقلال و حال حاضر فنرباغچه به عنوان پدیده فوتبال ایران معرفی شد. محمدنادری و محمدبلبلی رقیبان صیادمنش بودند.

 

-محمود اسلامیان نایب رئیس فدراسیون فوتبال برای اهدای جایزه بازیکن اخلاق روی صحنه آمد. ایوب والی (فولاد خوزستان)، مرتضی منصوری(شهرخودرو-سپاهان) و پیام نیازمند(سپاهان) در این بخش حضور داشتند که پیام نیازمند جایزه بازیکن اخلاق را گرفت.

 

-باشگاه پیکان به عنوان باشگاه اخلاق مدار انتخاب شد.

 

 

-سیدجلال حسینی به عنوان بهترین مدافع فصل فوتبال ایران انتخاب شد. طالقانی رئیس هیات فوتبال خوزستان جایزه کاپیتان پرسپولیس به او داد.

 

 

-محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش برای اهدای جایزه بهترین تیم روی صحنه رفت و در این بخش تیم پرسپولیس قهرمان لیگ برتر و جام حذفی به عنوان بهترین تیم فصل فوتبال ایران انتخاب شد. ایرج عرب مدیرعامل این تیم برای دریافت جایزه روی صحنه رفت.

 

 

-در بخش بهترین هیات های فوتبال و از میان تهران، خوزستان، بوشهر این هیات فوتبال استان بوشهر بود که به عنوان بهترین انتخاب شد.

 

-علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین دروازه بان فصل انتخاب شد. او جایزه اش را از ابراهیم میرزاپور گرفت. در این بخش سیدحسین حسینی و پیام نیازمند هم کاندید بودند که در نهایت جایزه به بیرانوند رسید.

 

 

-لوسیانو پریرا مندز ملقب به شیمبا و استنلی کی روش مهاجم سپاهان که هر دو برزیلی هستند و به طور مشترک عنوان آقای گلی را تصاحب کردند جایزه بهترین مهاجم فوتبال ایران را گرفتند. این دو برزیلی در این بخش علی علیپور را هم به عنوان رقیب داشتند اما در نهایت جایزه بهترین مهاجم را از وحید هاشمیان مهاجم سابق و مربی کنونی تیم ملی دریافت کردند.

 

- برانکوایوانکوویچ سرمربی فصل گذشته پرسپولیس  به عنوان بهترین مربی فوتبال ایران در فصل گذشته انتخاب شد. برانکو که در این فصل از پرسپولیس جدا شده واکنون هدایت تیم الاهلی عربستان را به عهده دارد در این مراسم حضور ندارد و جایزه اش سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس گرفت.

 

-علیرضا بیرانوند به عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران انتخاب شد. در مهمترین بخش مراسم انتخاب بهترین های فوتبال سه نامزد نهای حضور داشتند: سیدجلال حسینی مدافع پرسپولیس، وریا غفوری مدافع استقلال و علیرضا بیرانوند دروازه بان پرسپولیس که در نهایت این بیرانوند بود که عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال ایران را به دست آورد.

پاسخی بگذارید