تاریخ : 1398/06/5 22:24
شناسه : 208900

بمناسبت هفته دولت افتتاح اولین مجموعه ورزشی روباز کشور در حوزه روستایی ویژه بانوان در روستای صالح اباد شرقی شهرستان ری افتتاح شد.


   امیر محمد قلی پور دهیار صالح آباد شرقی در گفتگو با خبرنگار شاخه سبز شهرستان ری بیان کرد: نخستین زمین چمن مصنوعی روستای صالح آباد شرقی به نام "شهید محمد عباس پور" در زمینی به مساحت یکهزار و ۱۰۰ متر مربع و زمین چمن ۹۶۰ متر مربع با اعتبار ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از محل ارزش افزوده احداث شده است که در هفته دولت با حضور مسوولین استانی و شهرستان به افتتاح رسید.


   قلی پور افزود: این زمین چمن مصنوعی برای فوتبال هفت نفره طراحی شده است که دارای رختکن، سرویس بهداشتی و نورافکن برای بازی در هنگام شب ، نیمکت ذخیره بازیکنان و تماشاگران است که به نوجوانان و جوانان روستایی شهرستان ری امکان تمرین در مکانی امن را می دهد.


وی اشاره به افتتاح اولین مجموعه ورزشی روباز کشور در حوزه روستایی کرد و گفت : نخستین مجموعه ورزشی چند منظوره روباز کشور ویژه بانوان در روستای صالح آباد شرقی شهرستان ری با اعتبار یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال از محل ارزش افزوده و در زمینی به مساحت ۴۳۰ متر مربع احداث شده است.  دهیار صالح آباد شرقی ادامه داد: این مجموعه ورزشی به بانوان روستایی شهرستان ری اجازه انجام ورزش های توپی از جمله والیبال، فوتسال و بستکبال را در مجموعه ورزشی محصور و روباز می دهد


.   قلی پور در ادامه اشاره به دیگر اقدامات در حال انجام کرد و خبر داد: ستاد مدیریت بحران صالح آباد شرقی در چند ماهه آتی به افتتاح خواهد رسید و هم اکنون در تلاشیم تا تجهیز وسایل امدادی با 8 میلیارد 200 میلیون ریال اعتبار به اتمام برسد . همچنین ساختمان دهیاری و شورای اسلامی نیز در 7 طبقه شامل فضاهای اداری، آموزشی، کتابخانه، دفتر دهیار و شورا، پارکینگ با تامین اعتبار 15 میلیارد ریال ساخت آن در مرحله دوم به اتمام خواهد رسید. وی اظهار داشت که سالن آمفی تئاتر این دهیاری اولین آمفی تئاتر دهیاری های سطح بخش خواهد بود.


  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید