تاریخ : 1398/06/6 15:07
شناسه : 208916

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولتمردان دغدغه رفع مشکلات آموزش را داشته باشند، گفت : سهم آموزش و پرورش لزوما از بودجه عمومی کشور افزایش یابد.


 به گزارش شاخه سبز از شهرری _ فریده اولادقبا در شورای اداری شهرستان ری با توجه به اهمیت موضوع انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان کرد : با اتحاد و همبستگی بین تمامی اقشار جامعه، احزاب و جناح ها می توان به شفافیت و سلامت انتخاباتی در راستای اهداف نظام اسلامی دست یابیم.

  اولاد قبا خاطر نشان کرد: از گذشته تاکنون آموزش و پرورش در تامین بودجه و نیرو با مشکل روبرو بوده است. امسال نیز  10 هزار میلیارد تومان کمبود بودجه داریم. ولی همچنان این موضوع در مجلس و کمیسیون های مختلف در حال پیگیری قرار دارد. 

وی افزود: خوشبختانه در تامین نیروی آموزش و پرورشی برای پیشگیری از کمبود معلم در اول مهرماه توانستیم از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بهره جویم و هم از افراد واجد الشرایط طی آزمونی دعوت به همکاری داشته باشیم.   نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : کمبود ها و چالش های آموزش و پرورش باید دغدغه دولتمردان قرار گیرد. چنانچه  سهم آموزش و پرورش لزوما از بودجه عمومی کشور افزایش یابد.

  اولاد قبا اشاره بر مدارس بافت فرسوده کرد و گفت: در شهرستان های استان تهران مدارس ما به تعمیر، نوسازی و تجهیز دارند و ما در مجموع کل کشور با تصویب 500میلیارد تومان برای استانداردسازی وسایل سرمایشی و گرمایشی اقدام بعمل نمودیم.  

وی تاکید بر عدم کمبود آب در کشور کرد و گفت: ما با کمبود منابع آب در کشور مواجه نیستیم بلکه مدیریت حفظ را آن نداریم. هر چند که ایران در ناحیه خشک و نیمه خشک واقع شده است ولی از 134 کشور دنیا ما رتبه 133 را در حفظ منابع آبی داریم و در دیپلماسی آب های مرزی مدیریت آبی خوبی نداشتیم. 

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کیفیت آب تهران مورد بررسی قرار گرفت لذا باید شهر ری نیز با ارائه گزارشی تعیین تکلیف شود تا کمبود آب و چالش های آن در روستا و بخش های مختلف این شهرستان حل و فصل شود. 

  انتهای پیام/

پاسخی بگذارید