تاریخ : 1398/06/6 19:20
شناسه : 208918

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: تابلوی شهرداری شهرستان ری جایگزین شهرداری منطقه 20 خواهد شد.



به گزارش شاخه سبز از شهرری ، احمد اسماعیلی‌راد در نشست شورای اداری شهرستان ری بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در سطح کارخانه ها و شرکت های تولیدی شعار رونق تولید عملیاتی شده است. بازدید های بعمل آمده در سطح شهرستان، بیشترین خواسته افزایش ظرفیت و صدور مجوز جدید بود. 


اسماعیلی‌راد مهم ترین مولفه انتخابات را حضور حداکثری مردم دانست و گفت: مشارکت بالای مردم با رضایت حداکثری همراه خواهد بود. می بایست در این زمینه ادارات و دستگاه های اجرایی در راستای جلب رضایت مردم کوشش کنند. 


فرماندار ویژه شهرستان ری افزود : اگر در شرایط فعلی کشور خدمات رسانی ادارات از سمت مردن دیده شود،تاثیر بسزایی در جلب رضایت مندی خواهیم داشت. 


 وی اظهار داشت: 200 هزار نفر از اتباع به جمعیت رسمی سرشماری شهرستان ری افزوده شدند و در حال حاضر 40 درصد از جمعیت شهرستان ری از اتباع هستند که در هیچ یک از برنامه‌ها در نظر گرفته نشده‌اند و جزو کسری‌های برنامه‌های شهرستان می‌باشد.


اسماعیلی‌راد در پایان با اشاره به لزوم استقلال شهرداری و شورای شهرستان ری از تهران خاطرنشان کرد: هویت 8 هزار ساله شهرستان ری بسیار قابل توجه است و در این راستا بارها پیشنهاد شد که تابلوی شهرداری منطقه ری جایگزین شهرداری منطقه 20 شود که نام ری در تابلو شهرداری لحاظ شده و هویت شهرستان ری حفظ شود.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید