وزیر راه و شهرسازی خبر داد:
تاریخ : 1398/06/9 13:48
شناسه : 208954

وزیر راه و شهرسازی گفت: افزایش حباب گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است، کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند.

محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در حاشیه هفدهمین اجلاس سالانه و جشنواره برترین‌های پارک فناوری پردیس در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش قیمت مسکن اظهار داشت: افزایش حباب گونه قیمت مسکن تقریباً متوقف‌شده و قیمت‌ها روند نزولی گرفته است، کسانی که حقوق‌بگیر هستند و می‌خواهند منزلی تهیه کنند در این شرایط تأمین کنند.
اتمام مسکن مهر پردیس تا پایان سال
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اتمام مسکن مهر تا پایان سال جاری افزود: پروژه‌هایی که مشکل قضایی دارند در مهلت مشخص‌شده به اتمام نمی‌رسد و قابلیت واگذاری دارند و در روزهای آینده 10 هزار واحد که عملیات تکمیلی آنها به اتمام رسیده است تحویل داده می‌شود.
 
اسلامی با تأکید بر اینکه تکمیل زیرساخت‌های پروژه‌های مسکن مهر جزو الزامات زندگی شهروندان است، تصریح کرد: در تلاش هستیم تا زیرساخت پروژه‌های مسکن مهر را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم اما ساخت پروژه‌های ساختمانی حتماً تا پایان سال به اتمام می‌رسد.
 
وی بیان کرد: یکی از موضوعات مهم برای ما در شهرهای جدید سکونت و اشتغال توأمان است و باید از خوابگاهی بودن یک شهر خارج شویم.
 
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کلنگ زنی فاز سوم پارک فناوری پردیس گفت: با استقرار شرکت‌های دانش‌بنیان عملیات اجرایی آغاز و شرکت‌های زیادی که از جنس دانش‌بنیان هستند که در فاز سوم پارک جای می‌گیرند.
 
اسلامی در پایان بابیان اینکه بخش دوم فاز سوم پارک زمین بزرگی است، خاطرنشان کرد: با تهیه طرح جامع و طی مراحل قانونی در شورای شهرسازی در کنار پایتخت ارزش‌افزوده‌ای به وجود می‌آید که امیدوار است شاهد شکل‌گیری شهری بانشاط باشیم.

پاسخی بگذارید