رئیس کل دادگستری گلستان به میزان خبر داد
تاریخ : 1398/06/10 10:53
شناسه : 208974

هاشمیان از انهدام شبکه گسترده تصادفات ساختگی در این استان خبر داد و گفت: پنج نفر سرکرده اصلی این شبکه دستگیر و ۱۵۰ سر شاخه و ۵۰۰ زیرشاخه این باند که در استان‌ها‌ی گلستان، مازندران، خراسان شمالی، اصفهان و یزد فعالیت می‌کردند، شناسایی شدند.

رئیس کل دادگستری استان گلستان در گفت‌وگویی از انهدام شبکه گسترده تصادفات ساختگی در این استان خبر داد و بیان کرد: اعضای این باند در گروه‌های ۵ و ۶ نفره، در جاده‌های خلوت خودرو‌های خود را واژگون می‌کردند و با صحنه سازی پلیس و اورژانس را به محل تصادف می‌کشاندند.

رئیس کل دادگستری گلستان افزود: پس از انتقال مصدوم به بیمارستان، اعضای این باند گزارش‌های پزشکی و مراکز تصویربرداری را با تفسیری که مدنظرشان بود روی سربرگ‌های این مراکز که از قبل جعل کرده بودند می‌نوشتند و با مهر و امضای جعلی پزشکان این مراکز، گزارش‌ها را به پزشکی قانونی ارائه می‌کردند.

وی ادامه داد: پس از ماه‌ها کار تخصصی سربازان گمنام امام زمان عج و بازپرس پرونده، پنج نفر سرکرده اصلی این شبکه دستگیر و ۱۵۰ سر شاخه و ۵۰۰ زیرشاخه این باند که در استان ها‌ی گلستان، مازندران، خراسان شمالی، اصفهان و یزد فعالیت می‌کردند شناسایی شدند.

به گفته هاشمیان، بیش از دو هزار برگ اوراق و اسناد از این شبکه کشف شد که توانسته بودند نزدیک به ۱۰ میلیارد تومان از بیمه‌های سراسر کشور تحصیل مال نامشروع داشته باشند که با اقدام سربازان گمنام امام زمان عج و بازپرس پرونده از پرداخت ۳ میلیارد تومان دیگر به آنان پیشگیری شد.

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: تصادف عابر پیاده با خودرو، موتورسیکلت با خودرو و واژگونی عمدی خودرو سه شگرد اصلی اعضای این شبکه در تصادفات ساختگی بوده است.

هاشمیان در پایان تصریح کرد: اعضای این باند ۵ نفره دستگیر شده اند و هم اکنون در زندان هستند.
 

پاسخی بگذارید