اسماعیل هنیه در نامه‌ای به رهبر انقلاب اسلامی:
گروه: سیاسی / رهبری
تاریخ : 1398/06/10 15:49
شناسه : 208985

رئیس دفتر سیاسی حماس در نامه‌ای به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تصریح کرد: بار دیگر رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومتِ پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و آزادگی و پیشران همه آنها جمهوری اسلامی ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می‌کنیم.

آقای اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در نامه‌ای به حضرت آیت الله خامنه‌ای، با ابراز تشکر و قدردانی از حمایت صریح رهبر معظم انقلاب اسلامی از مقاومت فلسطین در دیدار هیئت اعزامی حماس و اعلام آمادگی ایران برای تجهیز مقاومت به آنچه برای انجام وظیفه به آن نیاز دارد، تأکید کرد: بار دیگر رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومتِ پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و آزادگی و پیشران همه آنها جمهوری اسلامی ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می‌کنیم.

آقای هنیه در این نامه خطاب به رهبر انقلاب اسلامی گفته است: خدای بزرگ را سپاسگزارم که وجود شما را به ما ارزانی داشت و از او می‌طلبیم که نعمتهایش را بر شما عنایت فرموده و بلاهایش را از شما دور بدارد و شما را از حیله و مکر دشمنان ظالم و مستبد در امان بدارد.

رئیس دفتر سیاسی حماس همچنین از استقبال ممتاز رهبر معظم انقلاب و مسئولان جمهوری اسلامی ایران از هیئت اعزامی حماس تشکر کرده است.

آقای هنیه خاطرنشان کرده است: هیئت اعزامی، من را در جریان اخبار و دیدارهای انجام‌شده در این سفر قرار دادند، به‌ویژه اخبار مربوط به ملاقات آنان با حضرتعالی و بیانات صریحتان در مساعدت و حمایت ویژه و گسترده از مقاومت و برادران فلسطینی خود، و نیز اعلام آمادگی برای مجهز کردن آنها به هر آنچه برای انجام وظیفه مقاومت خود به آن نیازمندند. سخنانی که موجب مسرّت فراوان ما شد و افقهای وسیعی را پیش‌ِروی ما گشود و تأثیرات فراوانی در ابعاد راهبردی و صحنه میدانی با دشمن صهیونیستی به همراه خواهد داشت.

رئیس دفتر سیاسی حماس با تشکر از مواضع رهبر انقلاب اسلامی، افزوده است: رویکرد تجدیدناپذیر خود را برای حضور در سنگر مقاومت پایدار در کنار همه قوای حق و عدالت و آزادگی و پیشران همه آنها جمهوری اسلامی ایران، تا پیروزی نهایی اعلام می‌کنیم و به نصرت و وعده‌های الهی اطمینان کامل داریم.

آقای هنیه در این نامه خیر و برکت و محقق شدن همه خواسته‌های رهبر معظم انقلاب و امت اسلامی در پیروزی، اقتدار، امنیت، رفاه، نابودی دشمنان و آزادی فلسطین و قدس شریف را از خداوند بزرگ مسألت کرده است.

پاسخی بگذارید