تاریخ : 1398/06/13 18:32
شناسه : 209105

هفت طرح عمرانی با اعتبار ۲۸۴ میلیارد ریال در شهرهای کهریزک و باقرشهر شهرستان ری در راستای اهداف هفته دولت به بهره‌برداری رسید.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - احمد اسماعیلی راد فرماندار ویژه شهرستان ری در جمع خبرنگاران بیان کرد : همواره دولت تلاش داشته تا نسبت  به تامین اعتماد مردم خدمت کند و امروز شاهد بهره برداری  پروژه های جامانده از هفته دولت هستیم که از ارزش افزوده به شهرداری ها و دهیاری ها کمک کرده است تا عمران، آبادی و توسعه را برای مردم به ارمغان آورد. 


اسماعیلی راد افزود : پروژه‌های ارزشمند امروز در شهرستان با اعتبار 284 میلیارد ریال بهره برداری شد که برخی از آن کلنگ زنی شد . لازم بذکر است مدیران در راستای تحویل پروژه های کلنگ زنی باید نهایت تلاش خود را داشته باشند تا در دهه فجر  به بهره برداری برسند. 


گفتنی است : اولین مرکز مکانیزه معاینه فنی خودروهای سبک محدوده شهری باقرشهر، افتتاح فار اول پارک آزادگان باقرشهر و همچنین کلنگ احداث فاز دوم مجموعه فرهنگی و ورزشی آزادگان باقرشهر، بوستان پارکبان کهریزک، بهسازی فضای بیرونی آستان مقدس بی بی رقیه(س)، بهسازی پیاده روی ضلع شمالی خیابان شهید درختی کهریزک و بهره برداری از ساختمان سرای شهرداری(کهریزک) از جمله پروژه های به بهره برداری رسیده است.


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید