تاریخ : 1398/06/16 14:10
شناسه : 209141

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از فعالیت گروه های امر به معروف و نهی از منکر در روز عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد و گفت: در این ایام نیروی انتظامی با هرگونه اعمال هنجار شکنانه برخورد خواهد کرد.

سرهنگ حسن شجاعی نسب ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: در ایام عزاداری سید و سالار شهیدان پلیس در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی تمهیدات ویژه‌ای را اندیشیده است.

وی افزود: یکی از تمهیدات لازم در ایام محرم و ایام عزاداری ابا عبدالله الحسین حفظ نظم و انضباط شهری و دسته جات و هیئت های عزاداری در استان است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی بیان کرد: در این راستا 2 هزار و 210 مامور در بیش از 700 تیم گشتی در ایام عزاداری امام حسین(ع) و در طرح های ترافیکی این ایام جهت نظم بخشی به مراسمات عزاداری پیش بینی شده است.


شجاعی نسب با بیان اینکه در روز عاشورا پایگاه ها و ایستگاه های ثابت و سیار را در خیابان های مطهری، شهدا و سایر خیابان ها پیش بینی کرده ایم، تصریح کرد: همچنین در این ایام امنیت منازل و خودروها نیز به منزله تمرکز عزاداران از برنامه های اولویت دار پلیس است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همیاران پلیس در ایام محرم با نظارت پلیس و ظرفیت هیات های عزاداری پیش بینی شده است که با کاور معین مشخص هستند و پلیس به صورت محسوس و نامحسوس در هیات ها و حواشی آن حضور خواهد داشت.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی یادآور شد: عزاداران حسینی باید مراقب باشند تا اعمال دور از شأن و منزلت اسلامی و هرگونه خرافه پرستی را که موجب سوء استفاده معاندین خواهد شد را استفاده نکنند.

شجاعی نسب از فعالیت گروه های امر به معروف و نهی از منکر در روز عاشورا و تاسوعای حسینی خبر داد و اظهار داشت: در این ایام نیروی انتظامی با هرگونه اعمال هنجار شکنانه برخورد خواهد کرد.

وی افزود: همچنین باید هواسمان باشد که معاندین به نظام و ملت ایران این همه شور حسینی را تحمل نخواهند کرد و ممکن است اقداماتی را انجام دهند، بنابراین لازم است عزاداران هرگونه تحرکات مشکوک را با همکاران ما در میان بگذارند.

پاسخی بگذارید