تاریخ : 1398/06/21 15:31
شناسه : 209180

عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات با اشاره بر اینکه حضور بانوان تماشاگر در استادیوم های ورزشی برای دیدن بازی های ملی و باشگاهی مستلزم کاهش حساسیت ها است، گفت: حق هر فرد در جامعه بهرمندی از امکانات ورزشی و تفریحی می باشد.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - حسن خلیل آبادی در جمع بانوان فعال رسانه ای تاکید بر حضور زنان در استادیوم های ورزشی کرد و بیان داشت: در روزهای اخیر مسوولین دولتی اعلام نمودند که وزارتخانه و فدراسیون فوتبال با کمک نیروهای انتظامی و نهاد های مسوول، توانایی تامین شرایط کامل، رفاهی و امنیتی با رعایت ملاحظات شرعی را دارند.


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری افزود: بانوان قهرمان ورزشی ما در کشور و حتی جهان، افتخارات بسیاری را کسب نمودند. بویژه در شهرستان ری که مهد پرورش این قهرمانان است ‌‌‌؛‌‌لذا در مورد تماشای بازی های ملی و باشگاهی فوتبال باید حقوق بانوان با آقایان برابر دیده شود، چون حق هر فرد بهره مندی از امکانات ورزشی و تفریحی در جامعه است. 


خلیل ابادی اظهار کرد : امیدواریم زمینه استفاده بانوان از استادیوم های ورزشی آماده شود، تا حاضر در تماشای مسابقات شوند. ضمن آنکه سعی باید کرد تا فضای استادیوم را تبدیل به فضایی برای حضور تمامی سنین، بدون نگاه جنسیتی باشد. 


عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری، تجریش و شمیرانات تصریح کرد :استادیوم های ورزشی باید مکانی برای کودکان، نوجوانان، جوانان در هر رده سنی با حضور آقایان و بانوان باشد. نباید حساسیت ها را به نوعی ادامه دهیم که موجب جریان های احساسی در راستای رسیدن به اهداف بلند مدت شود.
 

وی با اشاره بر افزایش سرانه های ورزشی شهرستان ری، گفت: موقعیت های خوبی در شهرستان مانند استادیوم 10 هزار نفری ایثارگران باقرشهر وجود دارد که باید شهرداری با کمک سازمان ورزش شهرداری تهران در این راستا تلاش مضاعف داشته باشند. 


خلیل آبادی در انتها متذکر شد: در شهرستان ری بانوان در ماه مبارک رمضان همراه با فرزندانشان حتی به تماشای مسابقات کشتی آمدند و حاشیه ای نیز ایجاد نشد، فقط لازم است کمی از حساسیت ها کم کرده و به ملاحظات افزوده، تا در این راستا نیز موفق عمل کنیم. 


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید