تاریخ : 1398/06/23 21:25
شناسه : 209218

نایب رئیس فدراسیون هندبال کشور گفت: گریز از نگاه جوانگرایی موجب رشد قهرمانان ورزشی می شود آنچنان که بانوان ورزشکار ما در شهرری نشان دادند.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - الهام سلوکی ضمن تسلیت ایام عزاداری اباعبدالحسین (ع) در جمع بانوان فعالان رسانه ای ری بیان کرد: شهرستان ری همچنان مانند گذشته دارای قهرمانان کهن خود درصدد رشد حوزه ی ورزشی است چنانچه امروز ما در ری 6 بازیکن با نام های مائده عشاقی، هنگامه شهسورای، مریم شهسواری، صبا رضا خانی، سارا کرمی، پانیز مرادی راد داریم که در لیگ دسته یک و دو فعالیت دارندو ازین تعداد نیز باز سه نفر دیگر به نام های  نیوشا مراد بخش، فاطمه مرادی، طناز راد به سوپر لیگ دعوت شدند و در هفته آینده بعد از انجام تست ها با آنان عقد قرار داد می شود. 


سلوکی افزود: اتفاقات ارزنده ای در شهرری داریم از آنجایی که فدراسیون هندبال در حال حاضر معتقد است، ما باید به سطح پایه بیشتر توجه کنیم و از نیروهای جوان بهره جوییم ما هم این تفکر فدراسیون را جزو برنامه کاری خود قرار دادیم و از نیروهای جوان استفاده نمودیم. چنانچه امروز دو بانوی داور ما در سطح شهرری خوش درخشیدند و مسابقات استعداد های برتر که به میزبانی یزد برگزار شد این دو عزیز به نام هاي حمیده وحید پور و فائقه میبدی داوری کردند. 


نایب رئیس فدراسیون هندبال گفت: البته به طبع اتفاقات خوبی که در تمامی کشور رخ داده، جوانگرایی تمامی قسمت هاست. شاید جوانان ما در آغاز راه با فراز و نشیب هایی روبرو بشوند ولی همچنان شهرری پایبند تفکر نیروی جوان خود هست و به جرات می توان گفت مربیان و دو داور جوان ما جزو بهترین ها هستند که در آینده قطعا نخبه محسوب می شوند. 


وی از مسابقات در حال برگزاری لیگ در کشور خبر داد و گفت: اولین دوره لیگ نوجوانان و نونهالان استان تهران به میزبانی شهرری آغاز شدکه این بازی ها با شرکت 8 تیم از استان تهران و شهرستان های استان تهران برگزار شد و همچنان این مسابقات در سطح کشور ادامه دارد که در هفته نخست دو تیم از شهرری راهی این مسابقات بودند. 


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید