تاریخ : 1398/06/25 22:15
شناسه : 209257

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرری از برگزاری دومین اردوی پیاده‌روی اربعین حسینی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی خبر داد.



به گزارش شاخه سبز و نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری دکتر شهرام علم اظهار کرد:  به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی (ع) و با هدف تعامل هرچه بیشتر میان استادان و دانشجویان، این واحد دانشگاهی برای دومین بار اردوی زیارتی عاشقان و زائران حسینی به عتبات عالیات را برگزار می نماید.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با بیان اینکه اردوی فوق در قالب یک کاروان متشکل از استادان، کارکنان به همراه خانواده و دانشجویان برگزار می گردد، گفت: سال قبل برای اولین بار اردوی پیاده‌روی اربعین حسینی ویژه استادان، کارکنان و دانشجویان  توسط این واحد دانشگاهی برگزار شد و با توجه به  استقبال بسیار خوب متقاضیان ، برای دومین بار اردوی زیارتی عاشقان و زائران حسینی به عتبات عالیات را برگزار می شود و علاقمندان می توانند جهت ثبت نام به دفتر فرهنگی اسلامی واقع در مجتمع فرهنگی این واحد دانشگاهی  مراجعه نمایند.

دکترعلم ، زمان حرکت را یکشنبه 21 مهر از واحد یادگار امام‌خمینی (ره) شهرری و زمان بازگشت  را 30 مهرماه   بیان کرد.

وی افزود: هزینه اردو  مبلغ 18/000/000 ریال می باشد و  متقاضیان جهت ثبت نام اولیه می بایست مبلغ 3/000/000 ریال به شماره حساب 0108210821009 به نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری واریز نمایند و مابقی مبلغ به صورت تقسیط اخذ می گردد.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری  اظهار کرد: محل اقامت زائران در نجف اشرف هتل (نزدیک حرم مطهر) و در کربلای معلی حسینیه فاطمه الزهرا(س)  300متری حرم حضرت عباس (س)مطهر می باشد.

علم ادامه داد: دانشجویان خانم متاهل صرفا می توانند به همراه همسر محترمشان در این اردو شرکت نمایند و همچنین آقایان دانشجو نیز می توانند به همراه همسر محترمشان در این اردو شرکت نمایند.

وی گفت: مدارک لازم جهت ثبت نام،  اصل گذرنامه با اعتبار حداقل 6 ماهه  ،  اصل فیش واریزی  ، یک قطعه عکس 4*3 می باشد و متقاضیان تا 15 مهر ماه سال جاری مهلت دارند جهت ثبت نام اقدام نمایند.

علم در پایان خاطر نشان کرد: مسئولین محترم دانشگاه در تلاش هستند در صورت موافقت سازمان مرکزی  و اخذ مجوزهای لازم، تخفیف و تسهیلات ویژه ای در اختیار زائران قرار گیرد.

انتهای پیام/       

پاسخی بگذارید