تاریخ : 1398/06/25 23:01
شناسه : 209259

مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 20 از برگزاری یکشنبه های زنان و ایمنی در سراهای محلات این منطقه خبر داد.



شاخه سبز -  خدیجه فتحی در گفتگو با بانوان فعالان رسانه ای ری گفت: صدمات و جراحت‌های ناشی از اتفاقات و حوادثی که داخل منزل رخ می‌دهند سالانه به مرگ منجر می‌شود که تعدادی از افراد را نیز روانه مراکز درمانی می‌کند. در این زمینه پیشگیری ازین عوامل آسیب رسان، طرح امید در قالب نشست آموزشی با عنوان "ایمنی در خانه " در منطقه 20 اجرا خواهد شد. 


فتحی افزود : این طرح با هدف توانمند سازی زنان خانه دار و گسترش دانش و آگاهی آنان به منظور پیشگیری و کاهش ضریب خطر اتش سوزی و حوادث احتمالی در خانه برگزارمی شود. 


مدیر امور بانوان شهرداری منطقه 20 گفت: بانوان باید توانایی برای پیشگیری از این گونه آسیب‌های احتمالی و ایمن‌سازی خانه در برابر خطراتی همچون سقوط، آتش‌سوزی، سوختگی و مسمومیت داشته باشند تا بتوانند اقدامات مناسبی را انجام دهند. 

وی خاطر نشان کرد : از جمله ویژگی های این دوره نیز می توان به افزایش مهارت ذهنی بانوان شهروند برای کنترل حوادث در خانه و همچنین آشنایی با خاموش کننده ها ونحوه اطفای حریق با استفاده کپسول اتش نشانی می توان اشاره کرد. 


فتحی در پایان یادآور شد : سلسله نشست ها روزهای  یکشنبه  هر هفته در سراهای محلات منطقه ۲۰ با عنوان یکشنبه ی زنان وایمنی به اجرا خواهد آمد. 


انتهای پیام/

پاسخی بگذارید