تاریخ : 1398/06/26 13:01
شناسه : 209260

مدیر اجرایی و مدیر عامل اولین نمایشگاه بین المللی رباتیک و فناوری های پیشرفته ایران، آیرکس گفت: بسته حمایتی ویژه ای از سوی مجری نمایشگاه، در راستای حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و دانشگاهی فعال در حوزه رباتیک و فناوری های نوین، تعریف و تدوین شده تا بستر مناسبی برای حضور این شرکت ها در نمایشگاه فراهم گردد.



به گزارش شاخه سبز از شهرری  -  علیرضا غلامی مدیر اجرایی و مدیر عامل اولین نمایشگاه بین المللی رباتیک و فناوری های پیشرفته ایران، آیرکس در گفتگو با شاخه سبز، گفت :  در جهت تحقق اهداف سال حمایت از رونق ملی طبق فرمایشات مقام معظم رهبری و افزایش میزان بهره وری، ایجاد مشاغل نو و بکارگیری نیروهای جوان متخصص داخلی و خارجی با راه اندازی مشاغل نوین در حوزه های مختلف از طریق ایجاد محصولات و فناوری های نو و تکنولوژی های نوین و جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی با هدف حمایت مستقیم از شرکت های دانش بنیان دارای محصولات تجاری ، بسته حمایتی ویژه ای از سوی مجری نمایشگاه، در راستای حمایت از حضور شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد و دانشگاهی فعال در حوزه رباتیک و فناوری های نوین، تعریف و تدوین شده تا بستر مناسبی برای حضور این شرکت ها در نمایشگاه فراهم گردد.


غلامی افزود : این بسته حمایتی از 9 لغایت 12 آبان ماه سال جاری در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، شهرداری تهران، و بسیاری بخش های دولتی ، آموزشی و صنعتی به اجرا خواهد آمد.


وی ادامه داد : در این بسته حمایتی، شرکت های دانش بنیان دارای محصولات تجاری فعال در حوزه های رباتیک و سایر حوزه های فناوری های برتر و پیشرفته، صرفا با پرداخت هزینه ساخت غرفه (پیش ساخته) میتوانند در این رویداد مهم شرکت و از پتانسیل بوجود آمده در حوزه تجاری، اطلاع رسانی و رقابتی بین شرکت های داخلی و خارجی و بازدید کنندگان مختلف و مورد هدف خود بهره برداری نمایند. متقاضیان جهت اطلاعات بیشتر میتوانند به وب سایت رسمی رویداد : www.iirex.ir و یا کارشناسان فروش این رویداد مراجعه نمایند.


غلامی در انتها بیان کرد :امیدواریم سایر بخش های دولتی و غیر دولتی مرتبط در این حوزه نیز سهم خودشان را برای حمایت از مبحث تجاری سازی فنآوری های پیشرفته بخصوص حوزه رباتیک در کشور انجام دهند. تا شاهد بروز پیشرفت های شگرف و چشمگیر در شاخص های جهانی در حوزه رباتیک و فناوری های برتر  باشیم و همچنین موجب بروز محصولات و فناوری های نوین در بخش های مختلف صنعتی، آموزشی، پزشکی و سایر بخش های فعال در این حوزه ها در سطح کشور باشیم.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید