تاریخ : 1398/07/1 21:52
شناسه : 209351

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری گفت : اختصاص روزی به نام «ری» یکی از مطالبات بحق ما در شورای شهرستان است.



به گزارش شاخه سبز از شهرری - حسن خلیل‌آبادی در چهل و یکمین جلسه شورای شهرستان ری بیان کرد:  اولویت قرار دادن افزایش دانایی فرزندان برای آینده ای درخشان یکی از اهم فعالیت های ما قرار دارد. این درحالیست که آموزش و پرورش نیاز به هم افزایی بیشتری دارد چون واقعا اوضاع مناسبی ندارد و تا وقتی که رسیدگی به مشکلات این سازمان در صدر الویت های ما قرار نگیرد، شاهد توسعه در شهر و شهرستان و در سطح کلان، کشور نخواهیم بود.


خلیل آبادی افزود : انگیزه و کاهش سطح رضایتمندی معلمان موجب ناکارآمدی نظام آموزشی می شود، از این‌رو تأمین معیشت و توجه به نیاز معلمان و مربیان آموزش و پرورش باید سرلوحه اقدام دولت قرار گیرد.


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری ادامه داد: امیدواریم در دوره جدید آموزش و پرورش از بار مشکلات نظام آموزشی کاسته شود چرا که در حال حاضر نظام آموزشی از پیشبرد اهداف و تحقق آرمان‌های ملی قاصر است.


وی تصریح کرد: بعضی از کتاب های درسی و فضای آموزشی ما مطابق با استاندارد های بین الملل نیستند که باید با بروز رسانی آن موجب تطابق جهانی شویم.


خلیل آبادی با اشاره بر عملکرد شورای اسلامی شهرستان ری گفت: شورای اسلامی شهرستان ری در طول سال گذشته با 96 مصوبه و 11 تذکر و 133 مکاتبه در موضوع تحقق مصوبات رشد 75 درصدی داشته و همچنین در بحث ملاقات‌های مردمی نیز با رشد 75 درصدی و در بازدیدها رشد 70 درصدی داشته است.


رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در پایان با اشاره به لزوم توجه به میراث فرهنگی در هفته جهانگردی اظهار داشت: با توجه به اینکه 14 مهر روز تهران نام‌گذاری شده است نام‌گذاری روزی به نام ری نیز بسیار ضروری است و بر این اساس می‌توان روزی را به نام ری و برای بیان توانمندی‌های ری معرفی کرد.


گفتنی است:  در چهل و یکمین جلسه رسمی شورای شهرستان ری اعضاء با استناد به ماده ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران، جلسه انتخاب هیات رئیسه سال سوم از دوره پنج شورای اسلامی شهرستان ری را برگزار کردند.


اعضای شورای اسلامی شهرستان ری، حسن خلیل آبادی را با ۹ رای از ۱۰ نفر حاضر به‌عنوان رئیس، عسگر پناهنده را با ۹ رای به عنوان نائب رئیس شورا، امیر هادی‌نژاد و مریم باقری را با ۱۰ رای به عنوان دو منشی شورای ری و عباس رضازاده را با ۹ رای در جایگاه خزانه دار شورای شهرستان ری برای مدت یکسال انتخاب کردند.


انتهای پیام/


پاسخی بگذارید