تاریخ : 1398/07/6 16:00
شناسه : 209366

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب گفت : افزایش صادرات و نفوذ تکنولوژی های جدید درصنعت کشاورزی از اهم برنامه های رشد این حوزه بشمار می رود.


به  گزارش شاخه سبز از شهرری - محمد رئوف قادری در حاشیه افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی مکانیزاسیون کشاورزی در جمع خبرنگاران بیان کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه افزایش صادرات و نفوذ تکنولوژی های جدید درصنعت کشاورزی و ارتقا دانش فنی کشاورزان در حوزه های مختلف ماشین الات و ادوات،باغبانی، گلخانه و آبیاری و نهاده های کشاورزی است.

  رئوف قادری افزود: ما اهداف مان به این طریق تامین بخشیدیم تا عدم رویکرد صرفا تجاری و تعیین خط مشی های ده ساله مرتبط با نیازهای روز کشاورزی منطقه باشد و توجه ویژه نسبت به کشت گلخانه ای بوده تا اهمیت این نوع کشت پایدار بماند و در مقابل حافظ محیط زیست و پیشگیری از بحران کم آبی را داشته باشیم، زیرا عدم رعایت این نکات موجب صدمه به زیرساختهای منابع آبی و آبهای زیرزمینی می شود.

   مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب تصریح کرد: دعوت از هیات های تجاری از کشورهای مختلف همچون عراق، مصر، افغانستان، هلند، پاکستان، ارمنستان، گینه جهت بازدید از نمایشگاه داشتیم.

   وی عنوان کرد : با ایجاد نمایشگاه مرجع صنعت کشاورزی در شهرآفتاب ری  توانستیم 87 درصد میزان رشد تعداد شرکت ها و 97 درصد  میزان رشد متراژ نسبت به سال گذشته را شاهد باشیم. 

   رئوف قادری در پایان گفت:درضمن نمایشگاه نیز برگزاری سمینارهای تخصصی، استارت آپ های صنعت کشاورزی و رونمایی از محصولات جدید این صنعت و آموزش و اطلاع رسانی از آخرین فناوری های نوین صنعت کشاورزی را ارائه خواهیم داد. 

انتهای پیام /

پاسخی بگذارید