دردسر بزرگ استقلال بدون مهاجم
تاریخ : 1398/07/2 15:09
شناسه : 209367

مهاجم استقلال به دلیل مصدومیتی که در بازی با نفت مسجدسلیمان نصیبش شد حدود یک ماه دور از میادین خواهد بود.

شیخ دیاباته در دقیقه 37 بازی با نفت مسجدسلیمان براثر ضربه ای که به دنده اش داشت مصدوم و از زمین بازی تعویض شد.

 

اما بعد از بررسی پزشکان استقلال مشخص شد مصدومیت این بازیکن بسیار جدی تر از پیش بینی های اولیه بوده است، او از ناحیه عضله مایل شکمی با کشیدگی 8 سانتی روبرو شده است و در دنده 10 و 11 این بازیکن هم شکستگی دیده شده است.

 

با این شرایط به طور قطع دیاباته بین سه تا 4 هفته باید دور از میادین باشد و نمی تواند در تمرین استقلال شرکت کند که این مساله بدترین خبر ممکن برای استراماچونی خواهد بود.

 

 

شیخ دیاباته در دقیقه 37 بازی با نفت مسجدسلیمان در برخورد روی هوا با دیاباته دنده اش آسیب دید و  حالا باید یک ماه دور از میادین باشد.

 

استقلال در خط حمله خود در ابتدای فصل بازیکنانی مثل منشا، ایسما و روح الله باقری را از دست داد و از طرف دیگر دیاباته تنها بازیکنی بود که در این فصل جذب شد تا این بازیکن در حال حاضر تنها مهاجم این تیم باشد.

 

از طرف دیگر استراماچونی مدت ها است که برای جذب یک مهاجم درخواست داده است که مدیران باشگاه در این امر ناکام مانده اند تا اوضاع استقلال بحرانی به نظر برسد.

 

با این شرایط استراماچونی ناچار است در بازی های پیش رو از بازیکنان غیر تخصصی در پست مهاجم استفاده کند و این موضوع خود نشان می دهد که آبی ها در خط حمله چه شرایط بحرانی را پشت سر می گذارند.

 

 

 بعد از این صحنه کاوه ستود پزشک استقلال بلافاصله خود را بالای سر دیاباته رساند هرچند که در ابتدا به نظر نمی رسید مصدومیت او چندان جدی باشد.

 

 

 

دیاباته در ادامه به دلیل شدت درد با برانکارد از زمین بازی خارج شد.

 

 

در پایان شدت درد دیاباته تا حدی بود که ستوده این بازیکن را سمت آمبولانس برد تا این بازیکن راهی بیمارستان شود.

پاسخی بگذارید