تاریخ : 1398/07/4 13:17
شناسه : 209400

رئیس دانشگاه شاهد گفت: فضای سالم یکی از تعهدات ویژه دانشگاه شاهد در سیانت از دانشجویان است.


  به گزارش شاخه سبز  از شهرری -  کامیار ثقفی در آئین استقبال از دانشجویان ورودی جدید مقطع کارشناسی و دکترای حرفه ای دانشگاه شاهد بیان کرد: دانشجویان باید قدردان خانواده های خود باشند زیرا که خالصانه، متعهدانه و هوشمندانه شرایطی را ایجاب کردند که این دانشجویان سخت کوش امروز در ان مرحله از زندگی خود باشند.

ثقفی افزود: سه گانه خانواده، فرزند و دانشگاه یک خانواده جدید برای دانشجویان است و تجربه آن پیش از این در قالب مجموعه خانواده و مدرسه در مقطع دانش آموزی تجربه شده است.

رئیس دانشگاه شاهد در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر این دانشجویان فرزندانی هستند که رشد کردند و متعاقبا توقعات آنها نیز بالا رفته است.

وی با بیان اینکه حساسیت دانشگاه برای رشد و تلاش فرزند به اندازه خانواده  است، تصریح کرد: این دوره از جوانی بسیار حساس است که اگر اصول و اساسی برای آن طراحی، برنامه ریزی و اجرا شود قطعا نتایج خوبی در پی خواهد داشت‌.

ثقفی بیان کرد: علم در صورتی پیشرفت می‌کند که شاگرد از استاد پیشی بگیرد، لذا آرزو داریم که این جوانان از معلمان خود بیشتر پیشرفت داشته باشند و دانشگاه به عنوان پله های ترقی برای آنها  باشد.

وی با اشاره به اینکه باید پیوسته بدنبال به ثمر رساندن اهداف باشیم، گفت: به هر میزان که معرفت و آگاهی انسان ها و اهداف تعالی  یابد ، دانشگاه نیز متعهد به ایجاد بستر و زمینه های تسریع رشد و کمال دانشجویان خواهد شد.

رئیس دانشگاه شاهد با بیان اینکه دانشگاه موظف به پشتیبانی و سیانت از دانشجویان مستعد و با انگیزه است، مطرح کرد: فضای سالم یکی از تعهدات ویژه دانشگاه شاهد در سیانت از دانشجویان است.

وی با اشاره به اینکه رمز موفقیت استقرار جمهوری اسلامی حفظ وحدت است، گفت: یکی از ابزار های نفوذ دشمن فضای مجازی است و باید در ان به صورت هوشمندانه حضور یافت و مراقبت کرد.

ثقفی در پایان تاکید کرد: دشمن به دنبال منفعل و نا امید کردن جوانان و کاهش ایمان آنهاست، لذا  باید به صورت جدی در خصوص جوانان سرمایه گذاری کرد.

گفتنی است : در پایان از دانشجویانی که تراز رتبه آنان بین 10 هزار و 600تا 11 هزار بود و همچنین از دانشجویان شاخص نیز با اهدای لوح تقدیر و تشکر شد.


انتهای پیام /

پاسخی بگذارید