تاریخ : 1398/07/11 10:46
شناسه : 209489

ساره امینیان دختر پرافتخار شهرستان ری و ملی پوش بدمینتون کشورمان گفت: حدود سه سال است که به صورت متوالی در مسابقات کشوری مقام کسب کرده ام.



شاخه سبز - ساره امینیان در گفتگو با خبرنگار شهرستان ری افق خبر  با اشاره بر اینکه  از طریق استعدادیابی مدرسه ام رشته بدمینتون را انتخاب کردم افزود: تمرینات خود را زیر نظر فریبا جلالیان سرمربی کنونی تیم ملی بدمینتون بانوان آغاز کردم و حدود سه سال است که به صورت متوالی در مسابقلات کشوری مقام کسب کرده ام.


 امینیان  با بیان اینکه که در این راه تشویق های خانواده ام بسیار تاثیر گذار بوده با انتقاد از مسئولین شهرستان ری اظهار کرد: متاسفانه بعد از قهرمانی در مسابقات آسیایی، حتی یک تماس از سوی مسئولین شهرستان ری با من گرفته نشد.


 وی در پاسخ به اینکه آینده ورزشی خود را چگونه می بینید اینگونه پاسخ داد:برای المپیکی شدن تمام تلاش خود را می کنم و امیدوارم که در المپیک 2020 توکیو بتوانم  شرکت کنم.همچنین امیدوارم که در آینده ای نزدیک مدال و مقام های زیادی را برای کشورم بدست بیاورم.



گفتنی است : ساره امینیان 16 سال دارد و ساکن محله صفائیه ، چشمه علی شهرستان ری است و موفق به کسب مقام اول دوبل و دوم انفرادى در مسابقات غرب آسيا  بدمينتون ، در كشور اردن شده است .


کسب مقام دوم دوبل نونهالان ، مقام اول دوبل نوجوانان دو دوره مقام سوم جوانان ، دو دوره مقام اول دوبل زير ١٧سال ، مقام اول تيمى مسابقات آموزش پرورش ، مقام سوم انفرادى قهرمانى نوجوانان كشور و مقام سوم انفرادى دانش آموزى كشور از دیگر افتخارات ساره امینیان است.



انتهای پیام/

پاسخی بگذارید