تاریخ : 1398/07/17 20:10
شناسه : 209544

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین گفت: کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین در تلاش است که با بضائت موجود و کمک فعالان مجازی شهرستان ری از حداکثر ظرفیت فضای مجازی در راه خدمات رسانی بهتر به زائران استفاده کند.



به گزارش شاخه سبز و نقل از  پایگاه خبری روزسپید - جواد زنگنه، مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین در آستانه برگزاری مراسم جاماندگان اربعین در شهرستان ری در جمع فعالان مجازی شهرستان اظهار داشت: کسانی که توفیق حضور در اربعین کربلا را ندارند مشتاقند که در مراسم جاماندگان اربعین در کربلای ایران شرکت نمایند و در این راستا برنامه ها و تمهیدات فرهنگی متعددی اندیشیده شده است. 


وی افزود: امسال به واسطه حضور فرماندار و معاونت سیاسی کارامد و پرشور در مجموعه فرمانداری شهرستان ری، برای نخستین بار جلسات ستاد اربعین مستمر، تشکیل کمیته های هست گانه و بسیار کارشناسانی شده و اصولی به منظور هماهنگی بیشتر برگزارشده است.


زنگنه تاکید کرد: کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین در تلاش است که با بضائت موجود و کمک فعالان مجازی شهرستان ری از حداکثر ظرفیت فضای مجازی در راه خدمات رسانی بهتر به زائران و خیل عظیم جاماندگان اربعین حسینی گام بردارد.


وی تصریح کرد: به منظور ارائه خدمات با سرعت و کیفیت بالا از سوی ستاد اقدام به راه اندازی کانال اطلاع رسانی در پیام رسان های پرکاربرد می شود و همچنین از بستر و فضای در اختیار فعالان مجازی و کانال های تلگرامی اصلی شهرستان نیز استفاده خواهد شد.


مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد اربعین شهرستان ری در ادامه بیان کرد: عمده فعالیتهای کمیته تهیه کلیپ های اختصاصی جهت تسهیل تردد زائرین در روز اربعین ، مصاحبه با اعضای کمیته ها، جهره های سرشناس و سلبریتی های شهرستان، صدور کارت شناسایی ویژه خبرنگاران و عکاسان، برگزاری نشست خبری، هماهنگی استقرار واحدهای سیار صدا و سیما است.


وی در پایان افزود: بروشوری در این زمینه در حال تهیه است که جوابگوی خیل جمعیت نیست و با توجه به اینکه اکثریت افراد به راحتی با گوشی تلفن همراه می توانند اطلاعات کافی در خصوص برنامه های شهرستان را در اختیار داشته باشند، میتوان با اطلاع رسانی آنلاین خدمات ارزنده ای را به زائران ارائه کرد.


گفتنی است: در این نشست نظرات و پیشنهاداتی نیز از سوی اعضا ارائه شد که مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید