تاریخ : 1398/07/18 18:02
شناسه : 209547


مهدی غلامی_فراهان شهریست که این روزها بسیار بحث فرمانداری آن داغ شده و همگان به دنبال آن هستند تا چهره ای نو و بومی و با افکاری تازه بر صندلی فرمانداری این دیار تکیه بزند.


در این راستا در این چند وقت گذشته گزینه های بسیاری مد نظر بوده اند ولی به دلایلی به کنار رفته اند به طوری که سید علی آقازاده استاندارمرکزی به دنبال افرادی که در اواخر خدمتشان هستند و یا در شرف بازنشستگی میباشند رجوع کرد اما گزینه ای شایسته و با انگیزه ای یافت نشد چراکه مردم شریف فراهان به دنبال نگرشها و فکرهای نو میباشند و از مدیریتهایی که به نوعی کلیشه ای هستند و تحولی را به وجود نمی آورند ، بیزار شده اند.


از طرف دیگر هیچ فرمانداری در استان مرکزی زیر۴۰سال سن نداریم و این خود آفت بزرگی است چراکه این در صورتی میباشد که در گذشته در همین استان افرادی با ۲۱سال سن به این سمت نایل شده اند و توانسته اند موفق و کارآمد ظاهر شوند.


اما چنین اتفاقی صرفا همت سید علی آقازاده استاندار مرکزی را میخواهد که همچون همان دوره زمان جنگ تحمیلی که به جوانان اعتماد کردند و جواب این اعتماد را گرفتند ، وی نیز مجددا تاریخ را تکرار کند.


بدون شک سید علی آقازاده و حمایتهای ویژه محمد حسینی نماینده مردمی و محبوب فراهان ،تفرش وآشتیان میتواند این مهم را صورت دهد تا شاهد پویایی این خطه باشیم.


حسینی که خود را بسیار فردی با تعامل نشان داده ، این امید از وی میباشد تا چنین امری در فراهان صورت بگیرد تا بنابه فرمایشات رهبری در خصوص بها دادن به جوانان در استان مرکزی و در شهر فراهان هم طنین انداز شود.
در نهایت امیدواریم که هردو سید به نامهای سیدعلی آقازاده و سید محمد حسینی چنین اتفاق شایسته ای را صورت دهند و امید را در دل جامعه طنین انداز کنند.


البته در این راستا مذاکراتی با جوانی توانمند صورت گرفته شده و نکته بارز این جوان این است که وی تحصیلکرده خود فراهان میباشد و طیفهای سیاسی چپ و راست نیز وی را قبول دارند و در استان مرکزی نامی و رزومه بسیار خوبی دارد.


اگر‌ سیدعلی آقازاده به جوانان اعتماد کند، بدون شک این مهم حتما میسر خواهد شد که امیدواریم چنین امر شایسته ای صورت بگیرد.

انتهای پیام/

پاسخی بگذارید